2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چطور  خانه‌مان را سنتی تزیین کنیم؟
یک دکوراتور را هنمایی می‌کند:

چطور خانه‌مان را سنتی تزیین کنیم؟

استفاده از پرده‌های خطاطی شده اگر کنار مبل‌های ساده کلاسیک یا مبلهای چوبی ساده استفاده شود بسیار زیباست شما می‌توانید از کنتراست رنگی برای پرده و مبلها استفاده کنید. کوسن‌هایی که استفاده می‌کنید اگر از جنس پرده‌ای که استفاده کرده‌اید باشد بسیار زیبا می‌شود.

دوات آنلاین-چیدمان سنتی خانه یکی از زیبا‌ترین انواع چیدمان است که مدتی است بسیار طرفدار پیدا کرده‌ است.

در چیدمانهای سنتی می‌توانید از نشانه های زادگاه تان استفاده کنید یا اینکه اگر اهل ادبیات هستید و فرهنگ غنی ایران برایتان مهم است از نشانه‌های فرهنگی ایران استفاده کنید.

محمد گودرزی دکوراتور برایمان می‌گوید چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم:

 

یکی از مهمترین وسایلی که می‌توانیم از طریق آن خانه‌ای زیبا داشته و علاقه خودمان را به فرهنگ کشورمان نشان دهیم پرده‌ها هستند. بله! پرده ها.

 

سبک‌های جدید پرده که می‌توان هر نقشی را روی آن چاپ کرد یکی از بهترین وسایل دکور است البته باید توجه داشته‌ باشید با وسایل خانه هم‌خوانی داشته‌ باشد.

اگر از یک مبل استیل پرطمطراق استفاده می‌کنید قطعا از پرده‌های ساده‌ای که با نوشته‌های شعری تزئین شده نمی‌توانید استفاده کنید. سبک سنتی و فرهنگی ویژگیهای خودش را دارد.

 

استفاده از پرده‌های خطاطی شده اگر کنار مبل‌های ساده کلاسیک یا مبلهای چوبی ساده استفاده شود بسیار زیباست. شما می‌توانید از کنتراست رنگی برای پرده و مبلها استفاده کنید. کوسن‌هایی که استفاده می‌کنید اگر از جنس پرده‌ باشد بسیار زیبا می‌شود.  کنتراست کرم و آبی یا طوسی برای دیوارها، پرده و مبلها فضای جذاب و شادی را درست می‌کند البته استفاده از گیاهان برای دکوراسیون را فراموش نکنید.

 

می‌توانید برای زیبا‌تر نشان دادن فضا از قفسه‌ها یا شلف‌های کوچک  روی دیوار استفاده کنید. چند کتاب روی این شلفها بسیار زیباست.

 

کار دیگری که می‌توانید برای زیباتر شدن فضای فرهنگی که می‌سازید بکنید این است که اگر جنس پارچه پرده‌ای که استفاده می‌کنید لخت و سنگین باشد دکور فاخر‌تری را برای شما درست می‌کند که فضا را از حالت اسپورت  خارج کرده و کمی به آن وزن و تفاخر می‌دهد.

پرده‌های سبک این ویژگی را ندارد. برای چنین فضایی بهتر است از آباژورهای ایستاده برای نورپردازی استفاده کنیم. این آباژورها علاوه بر اینکه فضا را بسیار زیبا می‌کند در متمرکز کردن نور هم بسیار مفید است و به راحتی می‌توانید کتاب یا نشریه بخوانید. برای کف هم می‌توانید از پارکت استفاده کنید و هم می‌توانید از گلیم‌ها و زیراندازهای سنتی که به تازگی با طرح‌های مختلف و زیبایی به بازار آمده‌است استفاده کنید.

تشک‌های گرد از جنس پارچه برای نشستن روی زمین مخصوصا در فضای کتابخانه هم برای چنین دکوری مناسب و زیباست. فضای چنین دکوراسیونی نباید زیاد شلوغ باشد باید از سادگی خاصی برخوردار بوده و به جای اینکه ازمجسمه‌ها استفاده شود از قاب‌های عکس ،گیاه و کتاب برای تزئین استفاده شود.   

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.