2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
3 جنایت به‌دنبال آزار یک زن

3 جنایت به‌دنبال آزار یک زن

متهم 4 ماه بعد از اینکه پدر و برادرش با رگبار زن عمویش به قتل رسیدند اقدام به قتل عمویش کرد و مدعی شد عمویش هم قصد قتل او را داشته و برای نجات خانواده‌اش دست به اینکار زده‌است.

دوات آنلاین-انتقام‌گیری خونین مردی که برادر و پدرش به دست زن‌عمویش به قتل رسیده‌ بودند، قتل دیگری را رقم زد و این مرد با ضربات قمه عمویش را کشت.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم 4 ماه بعد از اینکه پدر و برادرش با رگبار زن عمویش به قتل رسیدند اقدام به قتل عمویش کرد و مدعی شد عمویش هم قصد قتل او را داشته و برای نجات خانواده‌اش دست به این کار زده‌ است.

 

در اولین پرونده که آذرماه سال 90 تشکیل شد، یک زن و دو مرد نقابدار به خانه‌ای در اسلامشهر حمله کردند و دو نفر را به قتل رساندند. زمانی که موضوع را به پلیس گزارش دادند و تحقیقات آغاز شد یکی از اعضای خانواده مقتولان به نام کوروش گفت درگیری بین ما و عمویم به نام سعید به خاطر ارثیه وجود دارد و من فکر می‌کنم این کار را عمویم کرده‌ است. او شبانه به خانه ما حمله کرد. من و پدرم و برادرم در یک ساختمان زندگی می‌کنیم. من طبقه سوم هستم و پدر و برادرم در طبقه اول و دوم زندگی می‌کنند. چون من از عمویم شکایت کرده‌ بودم او قصد کشتن من را داشت اما نتوانست و پدر و برادرم را کشت.

 

چند روز بعد ماموران همسر سعید را بازداشت کردند. او به قتل برادرشوهر و پسر برادرشوهرش اعتراف کرد و گفت: چون کوروش فرزند دیگر برادرشوهرم من را آزار داده بود تصمیم به قتل او گرفتم و می خواستم او را بکشم که این اتفاق افتاد.

 

در حالیکه فریبا بازداشت بود و در زندان به سر می‌برد به فاصله 4 ماه از حادثه سعید کشته و جسدش در بیابان رها شد. وقتی ماموران تحقیقاتی در این خصوص کردند برادر کوروش به نام سیاوش به پلیس مراجعه کرد و گفت شب گم شدن عمویم، برادرم کوروش از من خواست ماشینم را در اختیارش بگذارم و گفت که کار دارد از آن به بعد دیگر برادرم را ندیدم و با توجه به اینکه اختلافاتی بین ما و عمویمان وجود داشت من فکر می‌کنم برادرم این قتل را انجام داده است.

 

دو سال بعد از این حادثه بود که کوروش شناسایی و بازداشت شد. او بعد از بازداشت به قتل عمویش اعتراف کرد و گفت: سعید نقشه قتل پدر و برادرم را کشید و همسرش اجرا کرد من همان موقع هم از سعید شکایت کردم اما گفتند که دلیلی  علیه او نیست.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

صبح دیروز متهم پای میزمحاکمه رفت و بعد از اینکه فرزندان عمویش برای او درخواست قصاص کردند او در جایگاه حاضر شد و اتهام قتل عمدی را رد کرد و گفت: من این اتهام را قبول ندارم. عمویم نقشه قتل من را طراحی کرده‌ بود. او به خاطر ارث و میراث می‌خواست همه اعضای خانواده ما را بکشد برادر و پدرم در بغل من جان دادند و من می‌دانستم دست عمویم در کار است. حتی زمانی که عمویم بازداشت بود برای من پیغام فرستاد که بیا صلح کنیم من دخترم را به برادرت می‌دهم. پول هم می‌دهم اما من قبول نکردم. من مدارک زیادی علیه همسر عمویم که متهم به قتل پدر و برادرم بود داشتم به همین خاطر هم می‌خواست من را بکشد. من مدارک زمین‌خواری‌های او را داشتم. ولع این زن و شوهر تمام شدنی نبود. آنها می‌خواستند همه اموال پدر من را بالا بکشند و دست بردار هم نبودند و در نهایت هم پدر و برادرم را کشتند.

 

وقتی عمویم آزاد شد به سراغ یکی از دوستان برادرم به نام کامران رفت و نقشه قتل من را کشید. کامران هم موضوع را به من گفت. به کامران گفتم باید علیه سعید مدرک جمع کنیم هربار که عمویم زنگ می‌زد من مکالمات او را ضبط می‌کردم. تا اینکه یک روز به کامران گفت قبری که برای کوروش آماده کردیم کوچک است و باید آن را بزرگ کنیم. سپس با کامران قرار گذاشت. بدون اینکه متوجه شوند من کامران را تعقیب کردم و زمانی که کامران از ماشین پیاده شد ابتدا به سمت ماشین عمویم شلیک کردم و بعد که فرار کرد من تعقیبش کردم و او را با ضربات قمه کشتم. چاره‌ای بجز این کار نداشتم چون عمویم نقشه قتل من و برادرم سیاوش را کشیده‌ بود و این موضوع را به کامران هم گفته‌ بود. او حتی می‌خواست پسرم را هم به زندان بیندازد و تصمیم داشت در ماشین او مواد جاساز کند.

 

متهم در پاسخ به این سوال که در دوسالی که فراری بود، چه می‌کرد گفت: من ابتدا با همسر صیغه‌ی‌ام در ورامین زندگی می‌کردم بعد هم به شمال رفتم و دوسال آنجا مخفی شدم اما در نهایت من را پیدا کردند.

در ادامه کامران در جایگاه قرار گرفت. او گفته‌های کوروش را تایید کرد و گفت: سعید با من تماس گرفت و گفت باید سیاوش و کوروش را از سر راه برداریم. وقتی من مخالفت کردم روی من اسلحه کشید و من هم از ترس قبول کردم اما موضوع را به کوروش گفتم و او گفت که باید مدرک جمع کنیم و از من خواست مکالماتم با سعید مقابل او باشد تا بتواند ضبط کند. من نمی‌دانستم او ما را تعقیب کرده است. وقتی سعید گفت باید قبر کوروش را بزرگتر کنیم من سر قرار رفتم و داشتم قبر را می‌کندم که صدای شلیک گلوله آمد اما ندیدم چه اتفاقی افتاد چون خیلی تاریک بود.

 

در ادامه زن عموی کوروش که چندی پیش به خاطر قتل پدر و برادر کوروش محاکمه و به قصاص محکوم شده و رای صادره نیز به تایید رسیده‌ است در جایگاه حاضر شد تا به عنوان مطلع درباره آنچه رخ داده توضیح دهد. این زن پیش از این ادعا کرده‌ بود کوروش منظور اصلی او بوده و قصد داشته کوروش را بکشد چون کوروش او را آزار داده بود اما در حین به رگبار شلیک برادر و پدر کوروش جلو آمدند و او مجبور شد آنها را بکشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.