2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بهترین رنگ‌های لاک برای تابستان
یک طراح ناخن توضیح می دهد:

بهترین رنگ‌های لاک برای تابستان

رنگ سرخ‌آبی که آن هم از طیف صورتی است رنگ دیگری است که برای تابستان پیشنهاد می‌دهم. این رنگ بیشتر جلب توجه می‌کند و رنگ پوست دست شما را بیشتر نشان می‌دهد اگر برنزه کرده‌اید یا اگر پوست سفید برفی دارید این رنگ به شما در زیباتر دیده شدن دستهایتان کمک کند.

دوات آنلاین-آرایش ناخن از لذت‌بخش‌ترین آرایش‌هایی است که خانم‌ها از دوران کودکی به آن علاقه‌مند هستند، لاک زدن مخصوصا برای دختربچه‌ها احساس شادمانی به آنها می‌دهد، اما چه لاکی را برای چه فصلی انتخاب کنیم؟ این سوالی است که سارا موسوی طراح ناخن و مانیکوریست برایمان پاسخ می‌دهد:

 

بهار و تابستان فصل رنگهاست ما با انتخاب رنگهای هیجان‌انگیز می‌توانیم به استقبال روزهای گرم این فصول برویم و از آن لذت ببریم.

 

لاک تنها وسیله آرایشی است که سن و سال ندارد و این فصول هستند که رنگ آن را انتخاب می‌کنند. خیلی بهتر است که رنک لاک را با آرایش صورت و لباسی که می‌پوشید ست کنید اما چند رنگ خاص داریم که در هر لباسی زیباست. یکی از این رنگها صورتی است. صورتی براق رنگی از لاک است که طرفداران زیادی دارد دستها را جوان و ناخن‌ها را زیبا می‌کند. اگر از این لاک برای دختربچه استفاده می‌کنید بهتر است روی ناخن های کوتاه شده او لاک را استفاده کنید تا طراوت کودکی همچنان روی دستان کودک باشد.

اگر خانم جوان و جاافتاده‌ای هستید می‌توانید از لاک صورتی روی ناخن‌های مانیکور شده یا کاشته شده استفاده کنید. بعد از استفاده از لاک می‌توانید روی آن برق ناخن هم استفاده کنید تا ناخن‌های جذاب تری داشته‌ باشید.

 

رنگ سرخ‌آبی که آن هم از طیف صورتی است رنگ دیگری است که برای تابستان پیشنهاد می‌دهم. این رنگ بیشتر جلب توجه می‌کند و رنگ پوست دست شما را بیشتر نشان می‌دهد اگر برنزه کرده‌اید یا اگر پوست سفید برفی دارید این رنگ به شما در زیباتر دیده شدن دستهای تان کمک کند.

قرمز والنتینو هم رنگ جذابی است اما این رنگ بیشتر در مهمانی‌ها استفاده می‌شود.

 

آبی لاجوردی در صورتی که پوستی سفید دارید برای شما بسیار مناسب است، این رنگ ناخن‌های شما را کشیده‌تر می‌کند. لیمویی هم برای دستهای برنزه بسیار مناسب است. از رنگهایی که طیف قهوه‌ای و طلایی دارند بهتر است در تابستان استفاده نکنید. لاک بنفش براق،ارغوانی و سبز  هم می‌تواند برای خانم‌های جوان زیبا و جذاب و البته خاص باشد.

یادتان باشد حتما ناخن‌های خود را قبل از استفاده از لاک مرتب کرده و سوهان بکشید و تا پایان خشک شدن لاک هم با انگشتان خود کار نکنید.

 

بسیاری از خانم‌ها این سوال را دارند که چرا بعضی لاک‌ها به محض اینکه با فرچه روی ناخن کشیده می‌شوند خود را پخش کرده و ردی نمی‌گذارند اما بعضی لاکها اینطور نیستند و رد فرچه روی ناخن باقی می‌ماند. علت این مساله جنس لاکی است که استفاده می‌کنید البته اگر لاک خیلی قدیمی است نیاز است که شما کمی به آن اسیتون اضافه کنید تا از حالت سفتی خارج شود اما نکته مهم جنس لاک است. از لاکی استفاده کنید که جنسی خوب داشته‌ باشد تا هم زیبایی‌اش را حفظ کند و هم اینکه سلامت ناخن‌هایتان را تهدید نکند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.