2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
چگونه لاغر به نظر برسیم

چگونه لاغر به نظر برسیم

خط‌های عمودی لاغرتان می‌کند، این یک اصل است که همیشه جواب می‌دهد.این خطوط به خاطر خطای دیدی که ایجاد می‌کنند همیشه باعث بلند و در نتیجه ظریف‌تر به نظر آمدن شما می‌شوند.

دوات آنلاین-افرادی که کمی چاق هستند همیشه برای انتخاب لباس مشکل دارند. در حالی که اگر لباس مناسب انتخاب کنند تا حدودی چاقی‌شان پنهان می‌شود. این توصیه‌‌ها کمک می‌کند تا شما لاغرتر به نظر برسید.

 

افقی نپوشید

خط‌های عمودی لاغرتان می‌کند، این یک اصل است که همیشه جواب می‌دهد.این خطوط به خاطر خطای دیدی که ایجاد می‌کنند همیشه باعث بلند و در نتیجه ظریف‌تر به نظر آمدن شما می‌شوند. به طور کلی خطوط عمودی در هنرهای تجسمی نماد استواری، ایستایی، قدرت و کشیدگی قامت هستند. از طرف دیگر درست همان‌طور که درخت در طبیعت نماد استواری و ایستایی است این خطوط هم ایستایی و وقار را در نگاه بیننده القا می‌کنند. به استناد همه این دلایل از همین حالا برش‌های افقی در لباس‌های‌تان را فراموش کنید. در عوض بروید سراغ لباس‌هایی که فرمت کلی آنها راسته و کشیده است و در نتیجه پر است از برش‌های عمودی.

 

لباس سایز مناسب

برای لاغر دیده شدن لباس سایز مناسب بپوشید. لباس های شما نه باید تنگ تر از سایز واقعی تان باشد نه گشادتر. این لباس ها باعث چاق تر دیده شدن شما می شود. لباس شما باید سایز بدن خودتان باشد و عیب های بدن شما را پنهان کند. اگر لباس تنگ باشد، باعث جلب توجه به سلول های چربی بدنتان می شود. لباس های گشاد هم با اضافه نمودن حجم و پوشاندن حالت بدن، سایزتان را بیش از حد واقعی نشان می دهد.

 

لباسی بپوشید که در قسمت کمر تنگتر شود

اگر لباسی بپوشید که در قسمت کمر تنگتر شود کمی لاغرتر به نظر می رسید و بقیه تصور می کنند که چند پوند وزن کم کرده اید. به دنبال لباسهایی باشید که شبیه ساعت شنی هستند و در قسمت وسط باریکتر می شوند .

 

این نوع لباسها همه قسمتهای چاق بدن شما را می پوشانند و کمرتان را باریکتر نشان می دهند و به این ترتیب باعث می شوند که بقیه بدن شما لاغرتر به نظر برسد. اگر لباس شما چنین خصوصیتی ندارد و در قسمت کمر باریکتر نمی شود از یک کمربند استفاده کنید.   

 

لباسهای یکسره بپوشید

لباسهای یکسره مثل پیراهن سایز واقعی شما را نشان نمی دهند و باعث می شوند لاغرتر به نظر برسید. پس به جای پوشیدن بلوز و دامن و یا شلور از پیراهن‌های یکسره استفاده کنید. این نوع پیراهن‌ها شکم و بقیه قسمتهای چاق بدن شما را می پوشانند.

 

دور این طرح‌ها خط بکشید

پارچه‌های گل‌درشت را فراموش کنید! وقتی شما چاق هستید نباید به پارچه‌های طرح‌دار به خصوص با گل‌های درشت فکر کنید. یادتان باشد که پارچه‌های چهارخانه آن هم از نوع خانه‌درشت، بدترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. مگر اینکه سراغ چهارخانه‌ ریز بروید با خطوط عمودی‌ای که تونالیته تیره‌تری دارند. اگر روی گل‌دار پوشیدن اصرار دارید فقط یک راه حل دارید و آن هم اینکه سراغ پارچه‌هایی با گل‌هایی ظریف و ریز بروید. اما به هیچ قیمتی نباید سراغ پارچه‌هایی با طرح‌ و خطوط دایره حتی نقطه نقطه بروید، این پارچه‌ها در هر حالتی شما را چند سایز درشت‌تر از چیزی که هستید نشان می‌دهند.

 

در همین زمینه: چگونه قدبلند به نظر برسیم

 

لباس های گشاد نپوشید

 بزرگترین تصور غلطی که در زمینه لباس پوشیدن وجود دارد این است که پوشیدن لباس گشاد مشکلات بدن را می پوشاند. هیچگاه لباس گشاد نپوشید، حتی اگر کاملاً بدنی سالم داشته و لاغر هستید. لباس های گشاد نه تنها بدن را ناهنجار و خمیده نشان می دهند بلکه شما را کسل کننده و غیر جذاب نمایان می سازند. پس به سراغ لباس و جین های گشاد نروید و لباس هایی بپوشید که کاملاً اندازه تان باشند. البته قانون گفته شده در مورد لباس های تنگ هم صدق می کند، لباس های تنگ یا هر جنس پارچه ای که به بدن بچسبد نیز انتخاب مناسبی برای لاغر تر به نظر رسیدن نیستند زیرا کوچکترین انحنا یا مشکل را نمایان می کنند. بهترین لباس ها همیشه لباس هایی هستند که انگار خیاط از اول برای شما آنها را دوخته و همه جوره اندازه تان می باشند.

 

گردن‌آویز از نوع بلندش

وقتی قرار است با انتخاب سبک لباس پوشیدن‌تان وزن کم کنید باید حتی در انتخاب اکسسوری‌ها از زیورآلات گرفته تا شال و روسری هم برنامه‌ریزی شده عمل کنید. در انتخاب گردنبند باید سراغ مدل‌های بلند و البته بسیار ظریف بروید. این ترفند در مورد انتخاب گوشواره هم صدق می‌کند. بهتر است از دستمال گردن‌های بلند و ظریف استفاده کنید و آن‌ را درست مثل یک شال‌گردن بدون اینکه (دور گردن بپیچانید) از 2 طرف رها کنید. در این شرایط پوشیدن شال به نفع شماست. دسته‌های بلند شال به دلیل خطای دیدی که ایجاد می‌کنند بالاتنه شما را بلندتر و در نتیجه ظریف‌تر به تصویر می‌کشند.

 

منبع: تبیان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.