2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
روش شیک‌پوشی در دورهمی‌ها
یک طراح لباس پیشنهاد داد:

روش شیک‌پوشی در دورهمی‌ها

برای مهمانی‌های نیمه رسمی می‌توانید کت چرم و شلوار جین را با یک جفت کفش اسپرت ست کنند.

دوات آنلاین-هرچند شلوار جین پوششی برای جوانان و افرادی که فعالیت بدنی زیادی در روز دارند شناخته شده اما از وقتی پارچه جین وارد دنیای مد شد، مانند بسیاری از لباس‌ها باید‌های زیادی پیدا کرد.

 

شلوارهایی با پارچه جین چندسالی است که به لباسی مناسب برای مهمانی‌های خودمانی و نیمه رسمی شده‌ اما این سوال مطرح است که شلوارهای جین را با چه کفش و پیراهنی می‌توان پوشید. مهناز چتر فیروزه طراح مد این باره به دوات آنلاین می‌گوید: شلوارهای جین را بسته به اینکه چه فرمی داشته‌باشند با کفش‌ها و پیراهن‌های مختلفی می‌توان ست کرد. شلوارهای جین با برش لگ با کفش پاشنه‌ بلند برای خانم‌ها بسیار زیباست. این مدل جین‌ها همراه کفش پاشنه‌دار و یک شومیز می‌تواند برای یک مهمانی دورهمی دوستانه زیبا باشد. افرادی که لاغر اندام هستند می‌توانند از جین‌های دم‌پاگشاد  هم استفاده کنند. شلوارهای دم‌پا گشاد پاها را چاق‌تر  نشان می‌دهد.

 

از همین کارشناس: اصول شیک‌پوشی برای لاغرها

 

به‌تازگی جین‌های ساق‌کوتاه هم مد شده‌ است که با چند تای نازک پایین جین، می‌توانید یک خلخال هم به پا ببندید و با جوراب ساق‌کوتاه و کفش اسپرت یا کتانی و یک لباس رنگ شاد مانند قرمز  تیپ مناسب برای مهمانی‌ خانوادگی یا دوستانه درست کنید.

چترفیروزه ادامه می‌دهد: هرچند استفاده از جین برای مهمانی‌های رسمی مناسب نیست اما گاهی ست کردن با برخی لباس‌ها مثل لباس‌های چرم می‌تواند جین را از حالت غیر رسمی خارج کند. جنس به گونه‌ای است که وقتی کنار جین قرار می‌گیرد بسیار شیک و جذاب می‌شود. بنابراین پیشنهاد من به آقایان این است که اگر قصد دارند مستقیم از سر کار به مهمانی بروند و شلوار جین به پا کرده‌اند یا لباس آماده‌ای ندارند یک کت چرم همراه داشته‌ باشند. استفاده از کت چرم تیپ غیر رسمی را از آنها جدا می‌کند و یک تیپ نیمه‌رسمی و جوان به آنها می‌دهد. می‌توانید کت چرم و شلوار جین را با یک جفت کفش اسپرت ست کنند.

 

بیشتر بخوانید: شلوارهای زخمی چطور مد شد

این طراح مد ادامه می‌دهد: اگر در زمستان قصد استفاده از شلوار جین را دارید می‌توانید آن را با نیم‌بوت ست کنید. ابتدا در تولید شلوار جین ا اقتصادی بودن و دوام دو فاکتور مهم  بود و از سوی دانشجویان و کارگران استفاده می‌شود و همین پیشینه باعث می‌شود افراد را بسیار بانشاط  و اکتیو نشان بدهد. اما آنچه مسلما است استفاده از لباس جین برای یک مهمانی رسمی اصلا مناسب نیست. بنابراین اگر می‌خواهید در یک مهمانی کاملا رسمی حاضر شوید از لباس‌هایی با پارچه‌های دیگر استفاده کنید.

 

 


پیشنهاد سردبیر: ریزش مو تا چه حد طبیعی است؟

 

پیشنهاد سردبیر: راهنمای کامل طبیعت‌گردی در ایران

 

پیشنهاد سردبیر: جزییاتی از ساخت برره 2

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.