2024/05/07
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق در غرب استان تهران

توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق در غرب استان تهران

ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 174 هزار و 960 عدد لوازم آرایشی قاچاق کشف کردند؛ بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله 6 ميليارد ريال برآورد شد.

دوات آنلاین-فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 6 ميليارد ريال خبر داد.

 

سردار" محسن خانچرلی " با اعلام این خبر گفت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به قاچاق کالا می کنند ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد یک دستگاه تریلی پس از بارگیری لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به سمت جاده هاي غرب استان تهران در حال حرکت است.

 

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محور "ساوه - شهريار" اعزام و پس از چندين ساعت تعقيب و مراقبت، در نهايتا خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 174 هزار و 960 عدد لوازم آرایشی قاچاق  کشف کردند؛ بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله 6 ميليارد ريال برآورد شد.

 

سردار خانچرلی در پایان خاطرنشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.