2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
همه آنچه درباره رنگ مو باید بدانید

همه آنچه درباره رنگ مو باید بدانید

دکلره برای مو ضرر چندانی ندارد اما مانند رنگ مو نباید بیشتر از 5 یا 6 بار در سال انجام شود باید حواستان باشد از مواد استاندارد و سالم برای دکلره استفاده شود.

دوات آنلاین-داشتن موهای زیبا و سالم نقش مهمی در جذابیت دارد. اهمیت موها به حدی است که بعضی‌ها موهای طبیعی دیگران را می‌خرند و این موضوع باعث به‌وجود آمدن پدیده گیس فروشی شده است. جدیدترین تکنیک برای آرایش مو استروبینگ است که این روزها اکثر هنرپیشه‌های معروف از آن استفاده می‌کنند اما رنگ کردن مو همچنان شایع‌ترین تکنیک آرایشی محسوب می‌شود. رنگ کردن مو خصوصا برای افرادی که رنگ‌دانه‌های موهایشان را از دست داده‌اند یک چالش جدی است. برخی بر این باورند که رنگ مو آسیب جدی به موها خواهد زد اما واقعیت این نیست. البته محققان در تلاش هستند تا ترکیب جدیدی از رنگ مو را ارائه دهند و نسل آینده رنگ‌موها از محلول های متفاوتی ساخته خواهد شد . در هر صورت نکاتی را که برای رنگ کردن موها باید حتما رعایت کنید، بخوانید:

  • رنگ کردن مو 5 تا 6 بار در سال آسیبی به مو نمی‌زند، اگر بیشتر از این رنگ کنید فقط جنس موهای شما را خراب می‌کند و تاثیری بر ریزش موهای شما ندارد.
  • رنگ کردن مو باعث خشکی تارهای مو شده و این مسئله برخی را گمراه می‌کند و تصور می‌کنند تارهای نازک موهای آنها نازک شده‌است
  • دکلره برای مو ضرر چندانی ندارد اما مانند رنگ مو نباید بیشتر از 5 یا 6 بار در سال انجام شود باید حواستان باشد از مواد استاندارد و سالم برای دکلره استفاده شود. استفاده زیاد از دکلره می‌تواند باعث موخوره، گره گره شدن و از دست رفتن شادابی مو شود.
  • رنگ مو باید استاندارد باشد اینکه برخی رنگ‌ها گران‌تر از بقیه هستند به معنای استاندارد بودن آنها نیست توجه داشته‌ باشید مهر وزارت بهداشت حتما  روی رنگ مو ثبت شده‌ باشد. فراموش نکنید انواع بیماری‌ها در انتظار افرادی است که از لوازم آرایش غیراستاندارد استفاده می‌کنند.
  • در فر یا صاف کردن موها باید دقیق باشید اگر بیشتر از سالی یکبار این اقدام را انجام می‌دهید باید بدانید که زنجیره اسیدآمینه موی شما که باعث فری یا صافی موی طبیعی است آسیب جدی خواهد دید.
12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.