2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تیپ بهاری مردانه؛ چند پیشنهاد خاص و شیک

تیپ بهاری مردانه؛ چند پیشنهاد خاص و شیک

چه کار کنیم که در بهار خوش تیپ به نظر برسیم و تیپ خاص و متفاوتی داشته باشیم؟

دوات آنلاین-تنوع لباس در فصل بهار به خاطر رنگ های شادی که در این فصل استفاده می‌شود زیاد و تیپ مردانه بهاری متنوع است اما یادمان باشد همانقدر که تنوع لباس می‌تواند در این فصل جذاب باشد و فرد را شیک‌پوش کند، به همان اندازه هم ست کردن لباسها کاری سخت است که دقتی بالا می‌خواهد اگر نتوانیم رنگها را با هم ست کنیم قطعا چهر‌ه‌ای غیر قابل قبول و زشت خواهیم داشت.

 

شلوار جین در تیپ بهاری مردانه

شلوار جین در تیپ بهاری مردانه

یک تیپ بهاری مردانه که نه خیلی رسمی باشد و نه خیلی اسپورت زمانی برای شما به دست می‌آید که عنصر اصلی این استایل را فراموش نکنید. شلوار جین! این نوع شلوار شما را از فردی کلاسیک و رسمی خارج کرده و سن شما را هم کمتر نشان می‌دهد. شلوار جین فرد را پرانرژی و غیررسمی و در عین حال شیک نشان می‌دهد.

تیپ مردانه مناسب چگونه است

برای اینکه از جذابیت و اقتدار مردانه‌تان کم نشود شوار جین را با یک پیراهن مردانه ست کنید.

 

خرید اینترنتی انواع تی‌شرت‌های مردانه از دیجی کالا

 

نیم بوت؛ انتخاب مناسب برای تیپ بهاری مردانه

بهار فصلی است که ممکن است هر لحظه با بارندگی مواجه باشید بنابراین همچنان نیم‌بوتها می‌توانند انتخاب مناسبی برای پاپوش‌های شما باشند. نیم‌بوتهای بهاره اصولا طرح‌دار هستند و برای اینکه تنوعی به لباستان بدهید و از سادگی مطلق آن را خارج کنید بهتر است از نیم‌بوتهای طرحدار استفاده کنید.

ساعت اکسسوری ضروری برای تیپ مردانه

در تیپ بهاری از ساعت غافل نشوید

ساعت علاوه‌بر اینکه اکسسوری جذابی برای تیپ مردانه‌است می‌تواند جدیت یک مرد و وقت شناسی او را نشان دهد بنابراین بهتر است از یک ساعت بندچرمی با قاب ساعت طلایی یا نقره‌ای استفاده‌کنید.

 

بیشتر بخوانید: رازهای ساده شیک‌پوشی

 

بند چرم مناسب تیپ اسپورت و جدی شماست. یادتان باشد بهتر است با کت و شلوار رسمی از ساعت بندچرمی استفاده نکنید. این نوع ساعت مناسب لباسهایی نیمه‌رسمی متمایل به اسپورت است.

کاپشن بهاری را هرگز فراموش نکنید

کاپشن بهاره یادتان نرود

این نکته را فراموش نکنید که حتما به روپوش اضافه یا کاپشن بهاره نیاز دارید چون ممکن است یکباره هوا سرد یا بارانی شود. بهترین رنگ برای این نوع روپوش توسی سیر مایل به دودی است چرا که با هر رنگ لباسی می‌توان آن را ست کرد و نیازی به داشتن چندین روپوش بهاره مردانه نیست.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.