2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
میکرونیدلینگ؛ روشی برای جوان‌سازی پوست

میکرونیدلینگ؛ روشی برای جوان‌سازی پوست

در روش میکرونیدلینگ هیچگونه تخریبی وجود ندارد و همواره سبب ترمیم و زیبایی هرچه تمام تر پوست می شود

دوات آنلاین-روش میکرونیدلینگ یک روش موثر و تقریبا طبیعی برای ترمیم بافت های آسب دیده در بدن است.

در روش میکرونیدلینگ تعدادی سوزن بسیار ظریف و استریل با عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک به طور همزمان وارد لایه دوم پوست می شود.این کار در میکرونیدلینگ سبب می شود که سیستم ایمنی بدن فعال شده و سبب افزایش انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته های کلاژن و الاستین و همچنین افزایش ضخامت لایه اول پوست شوند.

در روش میکرونیدلینگ هیچگونه تخریبی وجود ندارد و همواره سبب ترمیم و زیبایی هرچه تمام تر پوست می شود البته باید توجه کرد که حتما در روش میکرونیدلینگ از سوزن های یکبار مصرف استفاده شود تا باعث ایجاد عفونت در پوست زیبای شما نشود.از روش میکرونیدلینگ برای ریزش مو نیز استفاده می شود.

امروزه با توجه به مشکل ریزش مو همه به دنبال راه چاره ای هستند با توجه به این که میکرونیدلینگ یک روش طبیعی است و هیچگونه تخریب و عوارضی را درپی ندارد می تواند یک روش مؤثر خوانده شود.

با انجام فرایند میکرونیدلینگ فولیکول های مو تثویت و تحریک می شوند و در واقع این تقویت و تحریک با افزایش موادر مغذی و همچنین خون رسانی صورت می گیرد و بسیار مؤثر واقع می شود.یکی از مزیت های مهم میکرونیدلینگ این است که اگر روی پوست شما نتیجه اثر بخشی نداشته باشد که حتما دارد ، هیچگونه آثار سوئی هم ندارد و حتی ایجاد عفونت درمیکرونیدلینگ بسیار نادر است.

یکی دیگر از مشکل هایی که در آن از میکرونیدلینگ استفاده می شود تا رفع شود ، رفع استرچ مارک یا ترک های پوستی است.در میکرونیدلینگ با استفاده از کلاژن سازی بیشتر این ترک های پوستی به مرور رفع می شوند.

همچنین میکرونیدلینگ سبب بهبود تراکم اپیدرم(لایه ی بیرونی پوست) می شود.مهم ترین مزیت میکرونیدلینگ که به همه توصیه می شود این است که ظاهر فرد به سرعت ترمیم شده و می تواند تمامی فعالیت های روزمره خود را انجام دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.