2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بهترین هتل ها برای اقامت در تور چابهار

بهترین هتل ها برای اقامت در تور چابهار

در سال‌های اخیر مسئولان چابهار توانستند نظر گردشگران و توریست‌های زیادی را به خود جلب کنند؛ این جلب نظر به خاطر امکانات رفاهی عالی و تفریحات آبی است. یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی که برای گردشگران و مسافران تور چابهار به وجود می‌آید، محل اقامت مناسب در چابهار است. چابهار با هتل‌های بین‌المللی و لوکس به این سوال مسافران پاسخ می‌دهد.

وقتی صحبت از مسافرت به میان بیاید، بی‌شک یکی از مقصدهای پیشنهادی شهر چابهار است. یکی از راحت‌ترین راه‌های رسیدن به چابهار تورهای هوایی این شهر بی‌نظیر هستند. در سال‌های اخیر مسئولان چابهار توانستند نظر گردشگران و توریست‌های زیادی را به خود جلب کنند؛ این جلب نظر به خاطر امکانات رفاهی عالی و تفریحات آبی است. یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی که برای گردشگران و مسافران تور چابهار به وجود می‌آید، محل اقامت مناسب در چابهار است. چابهار با هتل‌های بین‌المللی و لوکس به این سوال مسافران پاسخ می‌دهد. این شهر که به بهشت سیستان و بلوچستان معروف شده، درطول سال میزبان یک میلیون مسافر است.

 

هتل لیپار چابهار

هتل پنج ستاره لیپار از سال 1386 در چابهار شروع به فعالیت کرد. این هتل در سه طبقه و 107 اتاق مدرن که به بالاترین امکانات رفاهی مجهز هستند، ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های این هتل را می‌توان نزدیک بودن به مراکز خرید و ساحل دریای عمان دانست. این هتل یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر دارد که گشت‌وگذار را برای مسافر راحت‌تر کرده است. این هتل یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین هتل‌ های چابهار بوده که چشم‌انداز زیبای هتل هم از دیگر مزایای آن است. شما می‌توانید اقامتی رویایی را در این هتل داشته باشید.

 

موقعیت مکانی هتل لیپار چابهار

هتل لیپار با نزدیکی به اسکله تفریحی یکی از انتظارات اصلی مسافران خود را برطرف کرده است. همچنین این هتل در موقعیت مناسب با مراکز خرید مثل صالحیار، فردوس، تیس قرار دارد و خیال گردشگران و مهمان‌های خود را از بابت خرید راحت کرده است. فاصله این هتل تا فرودگاه کنارک 46 کیلومتر برآورد می‌شود. این ممکن است شما را خسته کند؛ ولی تا قلعه پرتغالی‌ها و مسجد تیس فقط پنج کیلومتر فاصله دارد. شما می‌توانید این مسیر را پیاده بروید تا به جاذبه‌های گردشگری برسید. فاصله هتل لیپار تا منطقه آزاد دو کیلومتر است.

 

امکانات و خدمات رفاهی هتل لیپار

خدمات رفاهی هتل لیپار عبارت هستند از آسانسور، آژانس مسافرتی، کافی‌شاپ، رستوران بام، چایخانه سنتی، فضای سبز؛ همچنین از دیگر خدمات این هتل می‌توان به سالن ورزشی، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، خدمات باربری، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، خدمات تور، خدمات برای معلولین، لاندری، خدمات تهیه بلیط و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی اشاره کرد.

بهترین هتل ها برای اقامت در تور چابهار

خدمات رفاهی اتاق‌های هتل لیپار

امکانات جالب و ویژه اتاق‌های هتل لیپار عبارت هستند از روم سرویس، صبحانه، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش. از خدمات رفاهی دیگر این اتاق‌ها می‌توان تخت‌های بزرگ و مناسب را با تشک‌های طبی نام برد که برای خواب بسیار مناسب هستند. نورپردازی بسیار شیک و خوب این اتاق‌ها شما را برای اقامت در این هتل خسته نمی‌کند.

 

هتل لاله چابهار

هتل لاله در سال 1386 احداث شد؛ ساختمان این هتل را در سال 1397 بازسازی کردند. هتل لاله چهار ستاره بوده و معماری زیبا و بی‌نظیری دارد. ساختمان این هتل دو طبقه بوده و 38 اتاق با بالاترین امکانات رفاهی و تفریحی در آن طراحی شده است. موقعیت مکانی مناسب این مجموعه موجب دسترسی آسان به ساحل و لذت از غروب و طلوع آفتاب می‌شود. اگر با تور چابهار از تهران سفر می‌کنید، سعی داشته باشید تور خود را با هتل لاله رزرو کنید.

 

موقعیت مکانی هتل لاله چابهار

هتل لاله نزدیکی اسکله بوده که یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل است. فاصله این هتل تا فرودگاه کنارک 51 کیلومتر تخمین زده می‌شود. با اقامت در این هتل هیچ مشکلی با این موضوع نخواهید داشت؛ زیرا هتل لاله چابهار ترانسفر فرودگاهی دارد. برای رفتن به جاذبه‎های گردشگری مثل مسجد تیس و قعله پرتغالی‌ها باید مسافت 10 کیلومتری را طی کنید. برای رفتن به رودخانه باهوکلات باید 102 کیلومتر از شهر خارج شوید تا این رودخانه زیبا و جذاب را ببینید.

 

خدمات و امکانات رفاهی هتل لاله

ساختمان هتل لاله خدماتی نظیر آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، سیستم اعلام حریق، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع ارائه می‌کند. امکانات دیگر هتل لاله عبارت‌ هستند از فضای سبز، پارکینگ، فروشگاه، آتلیه، جکوزی، سالن بیلیارد، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، استخر، سونا، ماساژ، لاندری (خشکشویی) و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی. پارکینگ این هتل ظرفیت 40 خودرو را دارد و ظرفیت رستوران هتل لاله 90 نفر است.

بهترین هتل ها برای اقامت در تور چابهار

خدمات رفاهی اتاق‌های هتل لاله

از خدمات اتاق‌های هتل لاله می‌توان به روم سرویس، صبحانه، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، رخت آویز و... اشاره کرد. تخت‌های اتاق‌ها بزرگ بوده و مشکلی برای خواب ندارید؛ این تخت‌ها مجهز به تشک طبی هستند که خواب شما را با کیفیت‌تر می‌کند. همچنین خدمات دیگر اتاق‌ها عبارت هستند از سیستم اعلام حریق، سیستم اطفای حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، پاورسوئیچ، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در اتاق و...

 

در این مطلب هتل لیپار چابهار و هتل لاله را برای شما معرفی کرده‌ایم. بهترین هتل‌های چابهار با همین دو هتل تمام نمی‌شود. شما می‌توانید برای رزرو این هتل‌ها و بهترین تور چابهار به سایت علی بابا مراجعه کنید و از قیمت تور چابهار از سرتاسر ایران مطلع شوید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.