2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
آیفون 13 خود را سفت بچسبید! هزینه های سرسام آور تعمیر آیفون 13

آیفون 13 خود را سفت بچسبید! هزینه های سرسام آور تعمیر آیفون 13

با جلوگیری از واردات آیفون 14 و 15، قیمت آیفون 13 باز هم افزایش چشمگیری را به خود دید. افزایش قیمت دلار و ممنوعیت واردات گوشی های جدید سبب شده است تا قیمت این گوشی و به طبع قطعات جانبی آن افزایش چشمگیری داشته باشد

بیش از دو سال است که واردات و ریجستر گوشی آیفون 14 ممنوع اعلام شده است و امسال نیز با رونمایی و عرضه آیفون 15 و خبرهایی که در خصوص ممنوعیت واردات و ریجستر آن به گوش رسید، قیمت آیفون 13 در همه مدل های آن رشد چشمگیری را تجربه کرد به حدی که در حال حاضر هر آیفون 13 پرومکس صفر در سایت هایی نظیر دیجی کالا، الان بخریم، کالاتیک، تکنولایف و موبایل 140 بیش از 100 میلیون تومان رسیده است. افزایش قیمت آیفون 13 به طبع افزایش هزینه قطعات جانبی آن را نیز در پی داشته است. در این بخش خبری به بررسی هزینه های تعمیر آیفون 13 پرداخته ایم.

 

تعمیر ال سی دی آیفون 13 چقدر هزینه دارد؟

یکی از اصلی ترین بخش های گوشی های تلفن همراه که بیشترین آسیب را میبیند، تاچ ال سی دی موبایل است. در گذشته افراد میتوانستند با هزینه های معقولی نسبت به تعویض ال سی دی آیفون خود اقدام کنند، این در حالی است که همینک قیمت خرید ال سی دی آیفون 13 در مدل های مختلف از 12 میلیون الی 16 میلیون (تا تاریخ 30 مهر 1402) است. این قیمت تنها قیمت خرید ال سی دی آیفون مذکور به شمار می رود و هزینه اجرت 1.5 الی 2 میلیون تومانی تعویض ال سی دی آیفون را نیز میبایست به آن اضافه نمود.

 

تعمیر باتری آیفون 13 چقدر هزینه دارد؟

باتری گوشی یکی دیگر از بخش هایی است که بیشترین آسیب پس از ال سی دی به آن وارد می شود. با توجه به اینکه گوشی های آیفون میزان سلامت باتری موبایل را نشان میدهند، بسیاری از خریداران گوشی این برند این عقیده را دارند که هر زمان که باتری آیفون آنها به سلامت زیر 70 درصد رسید می بایست نسبت به تعویض آن اقدام کنند. باتری آیفون 13 در حال حاضر از 3 میلیون تومان در بازار قیمت داشته و در مدل های پرو و پرومکس شاهد قیمت های بالاتر از این مبلغ نیز هستیم که میبایست هزینه اجرت تعویض را نیز به آن اضافه نمود.

 

گوشی خود را سفت بچسبید

در این بخش تنها به بررسی قیمت تعمیر دو بخش اصلی گوشی آیفون 13 پرداختیم، باتوجه به هزینه بالای خرید قطعات موبایل و همچنین تعمیر موبایل، پیشنهاد میکنیم از این پس گوشی آیفون 13 خود را بیش از پیش دوست داشته باشید و از آن مراقبت بیشتری نمایید تا هم مورد سرقت واقع نشود و هم دچار آسیب های فیزیکی نشود تا مجبور به تعمیر آن شوید.

 

تا کنون تجربه تعمیر آیفون 13 داشته اید؟ چقدر هزینه تعمیر گوشی موبایلتان شد؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.