2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
چکار کنیم ماکارونی به هم نچسبد و خمیر نشود

چکار کنیم ماکارونی به هم نچسبد و خمیر نشود

فوت و فن هایی که مانع چسبیدن ماکارونی و خمیر شدن آن می شود را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ماکارونی موقع پخت به هم بچسبد و خمیر شود. برای جلویگیری از این کار ترفندها و فوت و فن های ساده ای وجود دارد.

 

ترفندهای به هم نچسبیدن ماکارونی‌

 برای این که ماکارونی و پاستا به هم نچسبد ، کافی است به ازای هر 100 گرم ماکارونی یک لیتر آب اضافه کنید.

 

در همین زمینه: چکار کنیم کوکو سبزی پف کند

 

همشهری نوشت: همه ما وقتی ماکارونی را آب‌پز می‌کنیم از قبل می‌دانیم که باید ماکارونی‌ها یا پاستاها را هم بزنیم تا به هم نچسبند؛ به احتمال زیاد، وقتی ماکارونی‌ها را در قابلمه آب جوش ریختید، آنها را تا زمان پخت به حال خود رها می‌کنید و قبل از اینکه خوب آنها را هم بزنید، توجه خود را به چیزهای دیگر معطوف می‌کنید و سرگرم کارهای دیگری می‌شوید. اما نکته و ترفندی که گفتیم همین‌جاست:

روش های جلوگیری از به هم چسبیدن ماکارونی

به گفته کارشناسان سازنده غذای ایتالیایی دلالو، احتمال اینکه ماکارونی در ابتدای فرایند پخت به هم بچسبد بیشتر است؛ درست قبل از رها شدن نشاسته در آب. متخصصان دلالو می‌گویند برای جلوگیری از چسبیدن ماکارونی‌ها به هم، به جای اینکه منتظر پخت آنها بمانید، ماکارونی و پاستاها را در دو دقیقه اول پخت هم بزنید؛ دو دقیقه اول زمان طلایی برای کم کردن احتمال چسبیدن ماکارونی‌ها به هم است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.