2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

مجید یوسفی در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره نقش نیما را برعهده دارد. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -مجید یوسفی که در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره نقش نیما را بازی کره برای خیلی از ما چهره ای ناآشنا است که البته با بازی خوبش توجهات را جلب کرده است. بیوگرافی این هنرمند در ادامه آمده است.

مجید یوسفی بازیگر نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

شروع بازیگری از تئاتر

مجید یوسفی در رشته طراحی صحنه در دانشگاه سوره درس خوانده و مدرک کارشناسی دارد. او طراح صحنه فیلم و تئاتر است و البته بازیگری را نیز از عرصه نمایش آغاز کرد و روی صحنه تئاتر خوش درخشید. بازی های خوب او در در نمایش هایی مانند جشن بیخودی، مایبر، پذیرایی، بعد از اتفاق و لانچر 5 بری اثبات توانایی های این هنرمند کافی بود.

مجید یوسفی بازیگر نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

فیلم های مجید یوسفی

یوسفی تاکنون در دو فیلم سینمایی بازی کرده است. فیلم تمارض اولین تجربه سینمایی این بازیگر تولید سال 1395 به کارگردانی عبد آبست است. در این فیلم سه مرد جوان در آخر هفته به منزل یک پیرمرد می روند و اتفاقاتی برایشان رقم می خورد.

 

یوسفی همچنین در فیلم سینمایی هجوم نیز بازی کرده است. این فیلم به کارگردانی شهرام مکری تولید سال 1396 است. در این فیلم قتلی که در یک ورزشگاه اتفاق افتاده. چند مامور پلیس در حال بررسی این پرونده هستند و با ورود به این ورزشگاه سرنخ‌هایی از این قتل بدست می‌آورند. آنها مظنون به قتل را هم همراه خود دارند و کافی ‌است که خط سیر وقوع قتل را دریابند اما این برای‌شان کار پیچیده‌ای خواهد بود. دوستان مقتول نمی‌خواهند با پلیس همکاری کنند.

مجید یوسفی بازیگر نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

بازی در نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

نیما یکی از شخصیت های اصلی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره است؛ جوانی در آستانه ازدواج که با مشکلات متعددی مواجه است. او همراه خواهرش آزیتا زندگی می کند و البته پسرعمویشان نیز در زندگی آنها نقش پررنگی دارد.

 

مجید یوسفی از همان آغاز این سریال کمدی نشان می دهد بازیگر بسیار توانایی است که طنز را خوب می شناسد و بلد است در موقعیت های کمدی خلاقانه بازی کند. این سریال به کارگردانی سروش صحت در واقع باعث شد یوسفی را بیش از پیش بشناسیم و قطعا از این به بعد بیشتر درباره او خواهیم شنید و این هنرمند را در فیلم ها و سریال های بیشتری می بینیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.