2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
موافقت ضمنی برای صدور گواهینامه رانندگی بدون پایان خدمت

موافقت ضمنی برای صدور گواهینامه رانندگی بدون پایان خدمت

به دنبال پیگیری‌های قبل برای عدم نیاز به ارائه کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه مشمولان غایب که حدود 2 تا 3 میلیون نفر را شامل می شود، روز چهارشنبه (18 مرداد ماه) ریاست مجلس شورای اسلامی مذاکره ای با سرلشکر باقری داشت

دوات آنلاین-دریافت گواهینامه رانندگی نیازی به کارت پایان خدمت ندارد. مدت زیادی است که از تصویب این قانون می‌گذرد اما هنوز نیروی انتظامی آن را اجرا نکرده است. حالا یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید: پیش‌بینی‌ها نشان از موافقت ضمنی ستاد کل با اجرای قانون دریافت گواهینامه بدون نیاز به کارت پایان خدمت دارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: به دنبال پیگیری‌های قبل برای عدم نیاز به ارائه کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه مشمولان غایب که حدود 2 تا 3 میلیون نفر را شامل می شود، روز چهارشنبه (18 مرداد ماه) ریاست مجلس شورای اسلامی مذاکره ای با سرلشکر باقری داشتند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر مساعد ستاد کل نیروهای مسلح جهت اجرای قانون مذکور، تصریح کرد: بازخورد ستاد کل نیروهای مسلح و گفت و گو با معاون امور مجلس ستاد کل نیروهای مسلح نشان از رفع مشکل دارد،  در واقع به نظر می رسد ستاد کل با اجرای قانون بیمه شخص ثالث و بند مربوط به دریافت گواهینامه مشمولان غایب موافقت ضمنی کردند.

وی افزود: اجرای این قانون از زندان رفتن افراد به دلیل نداشتن گواهینامه جلوگیری می شود،خوشبختانه دکتر لاریجانی نیز ضمن موافقت، اصرار بر اجرای قانون  داشتند از سوی دیگر  پیگیری های رفع این مشکل را پیش بینی می کند لذا امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته هر چه سریعتر این قانون اجرا شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: استفساریه برای اجرای این قانون نیاز نیست به همین جهت با رایزنی های صورت گرفته قانون مصوب مجلس اجرایی خواهد شد زیرا در ادامه پیگیری ها پیش بینی می شود ستاد کل نظر موافق با اجرای قانون داشته است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.