2024/05/07
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
مرد همسرکش به دار آویخته شد

مرد همسرکش به دار آویخته شد

متهم 5 سال قبل به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشت، او را به قتل رسانده بود.

دوات آنلاین -مرد جوانی که از پنج سال قبل به اتهام قتل همسرش بازداشت شده بود، در زندان رجایی شهر کرج قصاص شد.

 

به نوشته روزنامه جوان، شامگاه آخرین روز سال ۱۳۹۶ مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو از حادثه خونینی در یکی از آپارتمان های خیابان نامجو باخبر و راهی محل شدند.

 

پیکرهای خونین مادر و دختر

مأموران پلیس وقتی به محل حادثه رسیدند، دیدند مادر و دختری غرق در خون روی زمین افتاده اند که در همان بررسی های اولیه مشخص شد، زن جوان بر اثر اصابت ضربه های چاقو در دم به قتل رسیده، اما مادرش هنوز زنده است.

 

همزمان با انتقال پیکر زن میانسال به بیمارستان تحقیقات نشان داد عامل حادثه خونین همسر مقتول است که پس از حادثه از محل گریخته است.

 

اعتراف به همسرکشی

بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه روز اول فروردین سال ۹۷ قاتل خودش را به پلیس معرفی و به قتل اعتراف کرد.

 

متهم گفت: دو پسر ۱۹ و ۱۶ ساله و یک دختر خردسال دارم. از مدتی قبل با همسرم اختلاف داشتم و او همیشه از خانه قهر می کرد و به خانه مادرش می رفت. شب حادثه به خانه مادر زنم رفتم تا او را به خانه بیاورم که با هم درگیر شدیم و این اتفاق رخ داد.

 

متهم پس از تحقیقات تکمیلی در دادگاه محاکمه شد و اولیای دم درخواست قصاص کردند، اما دخترش او را بخشید.

 

پس از تأیید رای دادگاه در دیوان عالی کشور پرونده متهم برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد تا اینکه مدتی قبل اولیای دم تفاضل دیه را پرداختند و چند روز قبل متهم را قصاص کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.