2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
عیدی برای بچه ها چی بگیریم؛ چند پیشنهاد جذاب

عیدی برای بچه ها چی بگیریم؛ چند پیشنهاد جذاب

اگر می خواهید با یک عیدی متفاوت کودک خود را خوشحال کنید در این مطلب چند پیشنهاد برای شما داریم.

دوات آنلاین -عیدی‌ دادن یکی از رسوم جذاب سال نو است و از آن اتفاق‌هایی است که بچه‌ها را به وجد می‌آورد و خاطره‌اش برای همیشه در ذهن‌شان خواهد ماند به ویژه اگر این عیدی را مادر خانواده داده باشد. پدرها معمولا پول می‌دهند اما برای مادرها یک بسته پیشنهادی آماده کرده‌ایم. چه بهتر که این خاطره را برای بچه‌ ها به یادماندنی‌تر و با دادن عیدی‌های متفاوت آن‌ها را هیجان زده کنید. در ادامه به معرفی این نوع عیدی‌ ها برای کودکان می‌پردازیم.

 

بی‌سیم، یک عیدی متفاوت

خراسان نوشت: بی‌سیم‌ها جزو کادوهای جذاب‌ برای بچه‌هاست. به ویژه پسربچه‌ها طرفدار پروپاقرص این نوع اسباب‌بازی‌ هستند. با عیدی دادن بی‌سیم به‌بچه‌ها علاوه بر خوشحال‌کردن آن‌ها، می‌توانیم از طریق این بی‌سیم‌ها به صورت مستقیم با بچه‌ها در ارتباط باشیم.

بچه ها از چه عیدی های خوشحال می شوند

به بچه ها دارت عیدی بدهید

با هدیه دادن دارت به فرزندتان علاوه بر آوردن هیجان و نشاط به خانواده می‌توانید فعالیت‌بدنی و تحرک را بین بچه‌ها بالا ببرید. دارت بازی‌کردن باعث بالا رفتن ضربان قلب در بچه‌ها می شود و یک بازی گروهی عالی است و باعث نزدیکی و همدلی  اعضای خانواده خواهد شد.

 

آلبوم عید برای کودکان

با دادن یک آلبوم به عنوان عیدی، می توانیم خاطره‌های خودمان را برای بچه‌های‌مان زنده کنیم.  یک آلبوم با 13 برگ (ویژه روزهای عید )  و جای یک یادداشت در کنار عکس برای کودک خود درست کنید و از او بخواهید برای هر روز عید یک عکس بگیرد و یک یادداشت مربوط به آن عکس(می‌تواند خاطره آن روز باشد) را کنار عکس بنویسد.

 

کاشت گیاه؛ عیدی جذاب

کاشتن و بزرگ‌شدن یک گیاه یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهاست. برای کودک خود یک گلدان و بذر بگیرید و از او بخواهید شروع به کاشتن گیاه کند. این عیدی علاوه بر ایجاد روحیه همکاری در فرزندتان می‌تواند به یادگیری او در زمینه کشاورزی کمک کند.

بهترین کادو برای عیدی بچه ها چیست

بچه هاعروسک‌های سخن‌گو را دوست دارند

چه چیزی بهتر از عروسک‌های سخن‌گو می‌تواند فرزندتان را خوشحال کند. البته خودش باید به جای عروسک‌ها صحبت کند. چند عروسک مخصوص تئاتر عروسکی برای کودک‌تان بخرید و از او بخواهید یک نمایش با عروسک‌ها طراحی و اجرا کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.