2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
لاغری با سبزیجات خام؛ توصیه های طلایی

لاغری با سبزیجات خام؛ توصیه های طلایی

کدام سبزیجات به ما در کاهش وزن و لاغری کمک می کنند و چرا باید آنها را در رژیم خود بگنجانیم؟

دوات آنلاین -حتما شما هم تا به حال با هزار و یک روش برای لاغری آشنا شدیه اید؛ روش هایی که بعضی از آنها بی فایده هستند و برخی دیگر تاثیر دارند. یادتان باشد کاهش وزن نباید به هر قیمتی باشد چون ممکن است سلامتی شما به خطر بیفتد به همین دلیل بهترین کار این است که با متخصص تغذیه مشورت کنید اما در این میان راه های موثر اما بی خطری هم وجود دارند که یکی از مهم ترین آنها گنجاندن برخی سبزیجات و میوه ها در رژیم غذایی است.

 

کاهو لاغر می کند

ایرنا به نقل از readersdigest نوشت: کاهو سرشار از فیبر٬ ویتامین ث، فولات و منگنز است و احتمال تمایل شما به دسر یا پرس دوم بشقاب غذا را بسیار کاهش می دهد.

فلفل سبز به لاغری کمک می کند

برای لاغر شدن فلفل سبز بخورید

سرشار از ویتامین ث بوده که اثر چربی سوزی دارد. بنابر مطالعات، کسانی که دچار کمبود ویتامین ث هستند٬ چربی اندوخته بیشتری در بدن خود دارند. پس خوردن میوه ها و سبزیجاتی که منبع این ویتامین هستند٬ می تواند بدن را به سوی چربی سوزی سوق بدهد.

 

کلم پیچ برای کاهش وزن مفید است

این سبزی٬ سرشار از کلسیم است که به چربی سوزی و کاهش سایز کمر کمک می کند. کلم پیچ حاوی آهن و لوتئین (ویتامین چشم) است.

 

بدانید: بهترین خوراکی ها برای لاغری شکم و پهلو

 

تخم کدو به لاغری شما کمک می کند

حاوی مواد معدنی ضروری مثل آهن٬ فسفر و منیزیم است و منبع بسیار خوب عنصر روی نیز بشمار می رود. تخم کدو سرشار از آنتی اکسیدان بوده و بیماریهای قلبی را نیز کاهش می دهد.

برای کاهش وزن لیمو ترش بخورید

گنجاندن لیمو ترش در رژیم لاغری

بین مصرف لیمو ترش و کاهش وزن رابطه وجود دارد. موقع خرید، لیموهایی رو انتخاب کنید که سفت و نسبت به اندازهشان٬ سنگین باشند و پوست براق داشته باشند و رنگشان هم سبز تیره باشد.

 

بخوانید: تجربه افراد چاقی که لاغر شدند

 

کاهش وزن با آووکادو

دارای مقادیر مناسب اسیدهای چرب غیراشباع تک زنجیره است که در چربی سوزی شکم٬ نقش دارند. همچنین آووکادو حاوی ۲۰ نوع ماده مغذی ضروری مثل فیبر٬ پتاسیم٬ ویتامین ای و اسید فولیک است. کسانی که از آووکادو به صورت منظم در برنامه غذایی خود استفاده می کنند٬ شکر کمتری مصرف کرده و شاخص توده بدنی و سایز دور کمر آنها نیز کمتر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.