2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
اعترافات مردی که روی 2 مامور اسید پاشید

اعترافات مردی که روی 2 مامور اسید پاشید

متهم ادعا می کند قصد داشت روی بدهکارش اسیدپاشی کند. او قبلا انگشت این فرد را هم قطع کرده بود.

دوات آنلاین -مردی که روی دو مأمور پلیس اسید پاشیده است، در بازجویی‌ها مدعی شد که اسید را برای تهدید بدهکارش خریده‌ بود که هنگام درگیری، مأموران پلیس سر می‌رسند و برای فرار اسید را روی مأموران پلیس می‌پاشد!

 

به نوشته جوان، بامداد دوشنبه هشتم شهریور مأموران کلانتری بازار در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی بودند که متوجه درگیری دو مرد شدند که حکایت از آن داشت یکی از طرفین که چاقو به دست دارد در حال زورگیری از طرف مقابل است. مأموران پلیس با دیدن این صحنه به سرعت برای دستگیری متهم وارد عمل شدند، اما ضارب که با چاقو یکی از انگشتان طرف مقابل را قطع کرده ‌بود با دیدن مأموران پلیس به سرعت فرار کرد.

 

در حالی که یکی از مأموران پلیس به کمک مرد زخمی شتافته بود، سرباز وظیفه متهم را تعقیب کرد و در کوچه بن‌بستی وی را به دام انداخت. ضارب وقتی دید راه فرار بسته است، بطری از جیبش بیرون آورد و مایع داخل آن که اسیدی بود روی سرباز پاشید. فریاد‌های «آی سوختم» سرباز وظیفه به آسمان بلند شد که مأمور پلیس برای دستگیری متهم به کمک همکارش آمد که متهم دوباره مایع داخل بطری را روی مأمور پلیس پاشید.

 

در حالی که دو مأمور از ناحیه صورت و دست و پا زخمی شده ‌بودند، متهم به فرار خود ادامه داد، اما مأمور پلیس در همان وضعیت اسلحه‌اش را بیرون آورد و بعد از شلیک چند تیر هوایی و به کار بردن قانون سلاح پای او را هدف قرار داد و ضارب فراری را زمینگیر کرد.

 

پس از این حادثه تیمی از مأموران کلانتری در محل حاضر شدند و در بازرسی بدنی از متهم یک اسلحه کلت کمری همراه پنج‌ فشنگ جنگی و یک چاقو کشف کردند و وی را همراه دو مأمور زخمی برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.

 

عامل اسیدپاشی که مرد ۳۸‌ساله‌ای به نام فرزاد است، چند روز قبل پس از بهبودی برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. وی در تحقیقات مدعی شد که زورگیر نیست و شب حادثه هم می‌خواسته طلبش را از مردی به نام فریدون بگیرد که این حادثه رخ داده است.

 

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس شعبه‌پنجم در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

 

گفت و گو با متهم

*سابقه داری؟

نه، هیچ سابقه‌ای ندارم.

 

*معتاد به مواد‌مخدر هستی؟

نه، مواد هم نمی‌کشم.

 

*چرا اسید خریده بودی؟

می‌خواستم مردی را که از او طلب داشتم با اسید تهدید کنم تا مجبورش شود طلبم را بدهد.

 

*پس چرا روی مأموران پلیس مایع اسیدی پاشیدی؟

من آن شب مایع اسیدی را به قیمت ۴۰‌هزار‌تومان از بازار خریدم و به سراغ او رفتم که با هم درگیر شدیم و همان لحظه هم مأموران پلیس از راه رسیدند که من فرار کردم. مأموران مرا تعقیب کردند و وقتی در کوچه بن‌بست به دام افتادم برای فرار مایع اسیدی را روی آن‌ها ریختم، اما در نهایت با شلیک گلوله مأمور پلیس دستگیر شدم. الان هم خیلی پشیمان هستم که مأموران پلیس را زخمی کرده‌ام.

 

*با شاکی چه معامله‌ای کرده بودی که طلبت را نمی‌داد؟

من در دوران کودکی پدر و مادرم را از دست دادم و زندگی سختی داشتم و حتی جایی هم برای زندگی نداشتم و بیشتر در خانه دوستانم و گاهی هم در گرمخانه‌ها زندگی می‌کردم. همراه یکی از دوستانم ضایعات جمع می‌کردیم و می‌فروختیم تا اینکه چند روز قبل از حادثه با دوستم یک گاری پیدا کردیم که همراه مقداری ضایعات به مولوی بردیم و به مردی به نام فریدون فروختیم. او گاری را ۵۰۰‌هزار‌تومان و ضایعات مرا یک‌میلیون‌تومان خرید، اما به من پولی نداد و گفت چند روز دیگر پول مرا می‌دهد. من چند روزی دنبال او بودم که طلبم را بگیرم، اما او را پیدا نمی‌کردم تا اینکه شب حادثه یکی از دوستانم به من خبر داد فریدون را در محله بازار دیده است. من می‌خواستم او را تهدید کنم و طلبم را بگیرم که مقداری اسید خریدم و به بازار رفتم و با او درگیر شدم.

 

*چرا انگشتش را قطع کردی؟

هنگام درگیری ضربه چاقوی من به دستش برخورد کرد که یکی از انگشتان او قطع شد.

 

*اسلحه کلت را از کجا آورده بودی؟

یک هفته قبل از حادثه هنگامی که در میان زباله‌ها دنبال پلاستیک و نایلون بودم اسلحه کلت را همراه چند فشنگ که داخل پارچه‌ای پیچانده شده‌بود پیدا کردم. البته بعد فهمیدم که اسلحه خراب است و کار نمی‌کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.