2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

مصاحبه تلخ ارشا اقدسی درباره مرگ

ارشا اقدسی می گوید مرگ اتفاقی شیرین است. این فیلم کوتاه را ببینید.

دوات آنلاین -ارشا اقدسی در مصاحبه ای درباره مرگ صحبت کرده و گفته بود دوست ندارد روی تخت بیمارستان یا در خانه فوت کند. پرویز پرستویی فیلم بالا را به اشتراک گذاشت و نوشت: تسلیت به سینمای ایران. ارشا اقدسی عزیز روحت شاد و یادت گرامی. ارشای عزیز اولین بارسر صحنه فیلم بادیگارد دیدمت یک کوه پراز انرژی. چقدر از تو یادگرفتم!!! دومین بار سر صحنه فیلم سینمایی بی همه چیز برای صحنه اعدام که بایستی به دار آویخته میشدم با کارگردان و تهیه کننده شرط جدی ام برای این صحنه حضور تو بود! که آمدی با یک کوه انرژی و تجهیزات حضورت باعث دلگرمی من شد ! و چقدر باهام صحبت کردی که خیالم راحت باشد! من خیالم راحت راحت بود! چون‌ تو بودی! و صد حیف که سینمای ایران دیگر ارشا را ندارد! بدون شک با فاصله تو برای سینمای ایران، بهترین بودی! میدانم چند روز است که مقاومت کردی.3 قطعا در درون خودت تلاش کردی که زنده بمانی ولی متاسفانه نشد که نشد ولی نگران نباش در این فیلم گفتی که نمیخوای روی تخت بیمارستان بمیری، نمیخوای مرگ طبیعی و عادی داشته باشی ولی بدون متاسفانه مرگ پر تلاطمی داشتی و حتی در بیمارستان هم تلاش خودت را کردی! روحت شاد و یادت گرامی. حیف که سینمای ایران، دیگر تورا ندارد! خداوند به مادر عزیزت صبر بده خیلی تلاش کرد که برگردی ولی نشد که بشه تسلیت به همکارانت که چه انسانی رو از دست دادند!

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/05/14
بیچاره مادرش، چون ی روزی باردار شد و باهزار امید لحظه شماری میکرده که فرزندش به دنیا بیاد و وجود بچه رو تو بدنش حس می‌کرده ، لگد زدناش ، تکون خوردن هاش و... ولی غافل از این نوزاد دل بندش قراره که زودتر از خودش از دنیا بره و قراره که ی روزی خودش مرگ فرزندی که در شکم داره رو با چشم ببینه، وبعد هم پوروسه ی زایمان و بزرگ کردن نوزاد و رشد قد کشیدنش و بعد هم روز اول مدرسه رفتنش و... مادرش الان داره به همین خاطراتش با فرزندش فکر می‌کنه و هر لحظه اسک تو چشماش جمع میشه، آخه ما مادرا همدیگرو درک میکنیم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.