2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
رازهای موفقیت سردار آزمون چیست

رازهای موفقیت سردار آزمون چیست

از 15، 16 سالگی که سردار به روسیه رفته و در این کشور فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده، خانواده او همراهان همیشگی آزمون بوده‌اند و به هیچ وجه او را تنها نگذاشته‌اند.

دوات آنلاین -سردار آزمون از 16 سالگی وارد لیگ روسیه شده و در این مدت پیراهن باشگاه‌هایی نظیر روبین‌کازان، روستوف و زنیت را پوشیده. او 16 ساله بود که توانست در لیگ اروپا دروازه مولده را با پیراهن روبین‌کازان باز کند و نام خود را در همان نوجوانی به عنوان استعدادی بزرگ مطرح سازد. سردار که با درخشش در تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران مورد توجه روس‌ها قرار گرفت، بعد از موفقیت در پیراهن روبین‌کازان، به روستوف رفت و همراه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد. گلزنی مقابل بایرن‌مونیخ، اندرلخت، آژاکس و اتلتیکومادرید باعث شد تا روستوف به عنوان تیمی شگفتی‌ساز شناخته شود و البته سردار هم بیش از پیش مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار بگیرد.

 

ایران ورزشی نوشت: آزمون از سال 2014 و یکی دو ماه قبل از آغاز جام جهانی 2014 به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد و از آن زمان تا امروز 52 بازی انجام داده و 34 گل به ثمر رسانده است. آماری شگفت‌انگیز از بازیکنی که تازه 26 ساله شده و می‌تواند تا سال‌ها بعد به درخشش خود در لباس ملی ادامه بدهد. سردار دو سه فصلی است که پیراهن زنیت را بر تن کرده و به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده. او در لیگ اروپا و درست زمانی که به تازگی عضو زنیت شده بود، دروازه فنرباغچه و ویارئال را در لیگ اروپا گشود و یک سال بعد در لیگ قهرمانان دو گل وارد دروازه بنفیکا و لیون کرد.

 

سردار که فصل قبل عنوان آقای گلی لیگ روسیه را به دست آورد، حالا هم در صدر جدول بهترین گلزن‌ها قرار گرفته و تا اینجای فصل 15 بار دروازه حریفان زنیت را فرو ریخته است. او این فصل هم مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی و تصاحب کفش طلا است اما خودش همچنان تأکید دارد که تمرکزش را روی قهرمانی زنیت و سومین موفقیت متوالی همراه این تیم گذاشته است اما راز موفقیت سردار در سال‌های اخیر چیست و چطور این مهاجم توانسته عناوین فردی و تیمی متعددی را از آن خود کند؟

سردار آزمون چگونه توانست بهاین موفقیت ها دست پیدا کند

خانواده دلسوز و همراه

از 15، 16 سالگی که سردار به روسیه رفته و در این کشور فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده، خانواده او همراهان همیشگی آزمون بوده‌اند و به هیچ وجه او را تنها نگذاشته‌اند. خلیل آزمون با سابقه سال‌ها بازی برای تیم ملی والیبال یکی از بهترین و فنی‌ترین والیبالیست‌های دوره خود بود و از هواداران نیز لقب امپراتور را دریافت کرد. او که تجارب فراوانی به عنوان بازیکن و مربی در ورزش داشته، یک مشاور خوب برای سردار بوده و همیشه به او از لحاظ فنی و رفتاری مشورت داده است. همچنین مادر سردار که در ورزشگاه و برای تماشای بازی‌های سردار همیشه حضور دارد و با هیجان عملکرد فرزند خود را دنبال می‌کند، یکی از دلایل موفقیت سردار است. آزمون همیشه می‌گوید وقتی پدر و مادرش را در ورزشگاه می‌بیند، انگیزه می‌گیرد تا عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین سایر اعضای خانواده آزمون نیز نقش بسزایی در موفقیت او ایفا می‌کنند.

 

دوری از حاشیه

سردار طی سال‌های اخیر پخته‌تر شده و به دور از حواشی فوتبال خود را در روسیه و ترکیب زنیت دنبال می‌کند. دغدغه اصلی سردار در این چند فصل اخیر موفقیت در رده باشگاهی و ملی بوده و البته در این راه به اهداف خود هم رسیده است. او روزهای خود را در روسیه با تمرین و بازی در زنیت و تماشای سایر بازی‌ها می‌گذراند. البته دیدن مسابقات اسبدوانی در گنبد هم یکی دیگر از سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های سردار است.

 

بدنسازی به نام ادیک

در تمام سال‌های اخیر مترجمی به نام بکا، سردار را در روسیه همراهی کرده و عصای دست او بوده است. مترجمی اصالتاً تاجیک که به دلیل زندگی در روسیه سردار را در تمرینات، بازی‌ها و همچنین انجام کارهای شخصی همراهی کرده. درست مانند مدیر برنامه‌های او که طی این سال‌ها زحمات فراوانی برای موفقیت آزمون کشیده است. از طرفی سردار با بدنسازی به نام ادیک به صورت اختصاصی کار می‌کند که او توانسته نقش بسیاری در آمادگی بدنی این مهاجم ایفا کند.

 

فعلاً تمرکز روی زنیت

با وجود پیشنهادهایی که به دست سردار می‌رسد و رسانه‌ها هم درباره‌اش می‌نویسند، تمرکز آزمون روی موفقیت با پیراهن زنیت است.

 

به طوری که او هرگز واکنشی به پیشنهادهای خود نشان نداده و معتقد است موفقیت و کسب عنوان قهرمانی زنیت فعلاً اهمیت بیشتری دارد. او با زنیت قرارداد دارد و باید دید آیا به همکاری با این باشگاه قدرتمند روسی ادامه می‌دهد یا نه؟

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.