2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
آیا فصل چهارم سریال نون-خ ساخته می شود

آیا فصل چهارم سریال نون-خ ساخته می شود

تهیه کننده سریال نون-خ درباره فصل چهارم این مجموعه توضیحاتی داده است.

دوات آنلاین -سریال نون-خ در هر سه فصل بسیار موفق بود و توانست بینندگان زیادی را جذب کند. نورالدین خانزاده، اعضای خانواده و دوستانش به محبوبیت زیادی دست یافته اند و این روزها خیلی ها می پرسند آیا این سریال فصل های بعدی هم خواهد داشت یا نه؟

 

مهدی فرجی تهیه‌ کننده سریال نون-خ تایید کرد فصل چهارم این مجموعه ساخته خواهد شد. او به تسنیم گفت:  در حال بررسی‌ایم و امیدواریم هرچه زودتر ساخته شود؛ اگر عوامل‌مان را بتوانیم هماهنگ کنیم امسال فصل چهارم ساخته می‌شود تا به نوروز ۱۴۰۱ برسد. در ساخت ادامه این سریال تردیدی وجود ندارد اما مقدمات و شرایط ساخت آن نیز مهم است. چرا که در حال حاضر سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی سریال تعهداتی دارد و هنرمندان دیگر هم به همین صورت، که باید این هماهنگی‌ها اتفاق بیفتد. اگر شرایط فراهم شود امسال، وگرنه برای سال دیگر کار به مرحله تولید برسد. اصل بر ساخته شدن است که ان‌شاءالله این اتفاق خواهد افتاد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.