2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
این دلنوشته شاهرخ استخری را حتما بخوانید

این دلنوشته شاهرخ استخری را حتما بخوانید

شاهرخ استخری متنی را در اینستاگرام منتشر کرده که بسیار قابل توجه است.

دوات آنلاین -شاهرخ استخری با انتشار عکسی از دخترش نبات در صفحه‌ اش در اینستاگرام نوشت: ما ادما بعضی وقتا یادمون میره قدر بدونیم... قدر هر چیزیو که داریم... هر چی... هر چیزی که جلوی چشممونه و انقدر بهش عادت کردیم که یادمون رفته هر لحظه میتونه از دست بره... اگه از دستش بدیم تازه میفهمیم ااااا چی بود... حیف که رفت و نابودش کردیم... خودمون نابودش کردیم با قدر ندونستن و شکر نکردن... نمیدونم داستان چیه اما تا وقتی ادما از دست ندن انگار یه چیزایو نمیفهمن... بعضی وقتا یه تلنگر شاید بتونه هممونو از خواب بیدار کنه... جالبیش اینجاس که بعضی وقتا خودمون قشنگ میفهمیم داریم چیکار میکنیم اما نمیدونم چرا نمیتونیم جلوی خودمونو بگیریم!!!

نبات دختر شاهرخ استخری

اره... ما ادما عجیبیم... ما ادما باید بهتر از این باشیم... هم برای خودمون هم برای دیگران... ما ادما اگه بخوایم یعنی اگه بخوایماااا میتونیم زندگی رو برای همدیگه تبدیل به بهشت کنیم... مطمئنم که میتونیم... فقط باید بیشتر قدر همدیگرو بدونیم... امیدوارم هیچکدوممون حس پشیمونی که دیگه برگشت نداره رو تجربه نکنیم...

 

یه کم حرفام تلخه میدونم اما اگه بهشون عمل کنیم نتیجه ش فکر کنم میتونه شیرین باشه مثل نبات...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.