2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
فیلم‌ سیاه متجاوزان از قربانیان برای سکوت

فیلم‌ سیاه متجاوزان از قربانیان برای سکوت

متهمان از اعمال مجرمانه خود فیلم تهیه‌ و قربانیان را تهدید می‌کردند که در صورت شکایت تصاویر آنان را پخش خواهند کرد.

دوات آنلاین -مرد شیطان‌ صفت که با همدستی دوستش با ربودن زنان از صحنه آزارواذیت آنها فیلم می‌گرفت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

 

به گزارش جام‌ جم، چهارشنبه زن جوانی هراسان با مراجعه به کلانتری ۱۳گلستان راز جنایت سیاه دو مرد شیطان‌صفت را فاش کرد. زن جوان که به‌شدت ترسیده بود به ماموران گفت: کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد و دو سرنشین آن با زور و تهدید مرا سوار کرده و با خود به اتاقک نگهبانی ساختمانی بردند. آنها در حالی که التماس می‌کردم مرا مورد تجاوز قرار داده و از صحنه آزار من فیلمبرداری کردند. آنها سپس مرا تهدید کردند اگر شکایت کنم فیلم را در شهر پخش کرده و آبرویم را می‌برند. به تهدیدهایشان اعتنایی نکرده و تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

پس از این شکایت تحقیقات پلیسی برای دستگیری دو مرد شیطان‌ صفت آغاز شد. جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان دراین‌باره گفت: در بررسی‌های تخصصی ماموران مشخص شد متهمان در نقاط خلوت و تاریک گرگان پرسه‌زنی کرده و در فرصتی مناسب طعمه‌های خود را که زنان تنها بودند شناسایی و با تهدید و زور آنان را سوار خودرو کرده و به اطراف شهر برده و پس از رسیدن به امیال شیطانی خود و زورگیری، آنان را رها می‌کردند.

 

دستگیری متهمان

تاجره ادامه داد: متهمان از اعمال مجرمانه خود فیلم تهیه‌ و قربانیان را تهدید می‌کردند که در صورت شکایت تصاویر آنان را پخش خواهند کرد. دستگیری این متهمان شیطان‌ صفت با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این که محل تردد آنان در نقطه‌ای از گرگان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی شامگاه چهارشنبه در عملیاتی ضربتی یکی از متهمان دستگیر شد و تلاش‌ها برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.

 

وی با اشاره به این که متهم ۲۴ساله پس از مشاهده مستندات پلیس به عمل شیطانی خود اقرار کرد، افزود: با توجه به اهمیت موضوع و امکان افزایش تعداد شاکیان، پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته و از افرادی که به این شیوه مورد زورگیری قرار گرفته‌اند تقاضا داریم به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

 

دادستان گرگان هم از رسیدگی سریع به این پرونده خبر داد و گفت: رسیدگی ویژه به پرونده در جرم آدم‌ربایی در دادسرای گرگان و در جرم تجاوز در دادگاه کیفری یک استان آغاز شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.