2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
قاتلان مرد طلافروش اعدام شدند

قاتلان مرد طلافروش اعدام شدند

2 متهم با انگیزه سرقت مرد طلافروش را به دار آویخته و کشته بودند.

دوات آنلاین -2 مردی که شهریور سال 1394 با نقشه قبلی صاحب یک طلافروشی را به واحد تجاری خود کشاندند و با دار زدن و قتل او برای سرقت از طلافروشی اش اقدام کردند، صبح یکشنبه گذشته به دار مجازات آویخته شدند.

 

به نوشته خراسان شهریور سال 1394 خبر قتل یک طلافروش معروف در اسفراین و سرقت از طلافروشی او به سرعت در شهر پیچید. مردمی که بابت این اتفاق احساسات شان جریحه دار شده بود، از مأموران قانون انتظار داشتند مجرمان هر چه سریع تر دستگیر شوند.

 

با کشف جسد در روستای گورپان در 30 کیلومتری اسفراین مأموران پلیس موفق شدند، 5 روز پس از وقوع حادثه متهم ردیف نخست را که به یکی از شهرهای شمالی متواری شده بود، دستگیر کنند و پس از آن متهم دیگر شناسایی و دستگیر شد.

 

متهم چه گفت

متهم ردیف اول هنگام بازسازی صحنه قتل در گفت و گو با خبرنگار ما ابراز کرد: پیش از به دار آویختن صاحب طلا فروشی مدام با خودم می گفتم «بیچاره گیر می افتی» اما وسوسه باعث شدم نقشه مان را اجرا کنیم.

 

وی در توضیح چگونگی وقوع این قتل گفته بود: پس از آن که با نقشه قبلی صاحب طلافروشی را به دفتر کارم کشاندم، از او خواستم از طریق نردبان به نیم طبقه بالای مغازه برود تا با هم در مورد موضوعی صحبت کنیم، همدستم که از قبل طناب دار را آماده کرده بود هنگام بالا رفتن صاحب طلافروشی از پله ها طناب را به گردنش انداخت و من از پایین زیر پله ها زدم و او آویزان شد تا جانش را از دست داد.

 

مشاهدات خبرنگار ما از روز بازسازی صحنه قتل حاکی از آن بود که هر چند متهم ردیف اول به عدالت برای اجرای مجازات خود یقین داشت اما با این وجود از دیده شدن در ملأعام به شدت شرم داشت و حاضر نبود حتی با یک نفر چشم در چشم شود و می گفت: به شرطی صحنه قتل را بازسازی خواهد کرد که مردم در آن حوالی نباشند تا مبادا او را بشناسند. او با اجرای عدالت باید روز قیامت در محضر خداوند پاسخگوی جنایتش باشد. همدستش همراه با او به دار مجازات آویخته شد.

 

هر 2 مجرم این پرونده پیش از این حادثه سابقه کیفری نداشتند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.