2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
جنایت شبانه اطراف باغ

جنایت شبانه اطراف باغ

متهم مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی که داشته نقشه قتل را طراحی و اجرا کرده است.

دوات آنلاین -پرونده مردی که متهم به قتل یک نفر در حوالی یک باغ است وارد مرحله تازه ای شد.

 

صدای فریاد در تاریکی شب

به گزارش خبرجنوب، شب از نیمه گذشته بود، جوانی از منزلشان خارج شد اما هنوز چند قدمی از خانه دور نشده بودند که صدای فریادش سکوت نیمه شب را در هم شکست. ضربات چاقو به بدن و صورت وی اصابت کرد و او غرق در خون روی زمین افتاد.

 

چند دقیقه که گذشت، مردی با شنیدن صدای فرد مجروح خودش را به محل حادثه رساند و با پیکر غرق در خون جوانی روبه رو شد و فریاد زد «کمک کنید. او را کشتند».

 

شاهدان که حالا مطمئن شده بودند خطری آنها را تهدید نمی‌کند از پشت ساختمان خارج شده و خودشان را به پیکر نیمه جان این جوان رساندند. خون زیادی از او رفته بود و دو جوانی که بالای سرش بودند تصمیم گرفتند پلیس و اورژانس را خبر کنند.

 

نیمه شب بود ماجرای این درگیری خونین حوالی باغ جنت به پلیس شیراز مخابره شد. تیمی از ماموران راهی بیمارستان شدند و دریافتند جوانی که هدف اصابت ضربات چاقو قرار گرفته، فوت کرده است.

 

کسی که شاهد این جنایت بود، می گفت: ساعتی قبل مشغول کار بودم که صدای فریاد شنیدم. صدا از نزدیکی خانه بود. وقتی خودم را به آنجا رساندم، او را دیدم که غرق در خون مقابل خانه افتاده بود. وحشت کرده بودم و فریاد زنان کمک می‌خواستم تا اینکه لحظاتی بعد با چند جوان روبه رو شدم که دوست او بودند. بعد هم با اورژانس تماس گرفتیم اما دیر شده بود.

 

اظهارات شاهدان ماجرا عجیب به نظر می رسید و کارآگاهان پلیس حدس می‌زدند که یکی از آن ها دروغ می گوید و بی شک از راز جنایت باخبر است. در چنین شرایطی قاضی پرونده دستور داد که شاهدان آنها زیر نظر گرفته شوند تا شاید سرنخی از ماجرا به دست آید.

 

ماموران برای بررسی صحنه راهی محل حادثه شدند. آنها با دستور قضایی شروع به جست و جو برای یافتن ردی از قاتل کردند . شواهد نشان می‌داد ضرباتی که به او اصابت کرده توسط یک آشنا صورت گرفته است.

 

با این سرنخ دستورات لازم برای افشای راز این جنایت شبانه صادر شد.

 

دستگیری متهم

در تحقیقات تکمیلی پیرامون افشای راز این جنایت ماموران توانستند سرنخ هایی به دست آورده و پی بردند که این جنایت به دلیل اختلافات قبلی رخ داده است. تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شد در نهایت با انجام اقدامات گسترده پلیسی متهم به قتل شناسایی و دستگیر شد.

 

وی در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی که داشته نقشه قتل را طراحی و اجرا کرده است. متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل اعتراف کرد.

 

در ادامه متهم صحنه جنایت را بازسازی کرد. سپس با تکمیل تحقیقات این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.