2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
آریا عظیمی نژاد درباره ضربدرهای قرمز در عصر جدید چه می‌گوید

آریا عظیمی نژاد درباره ضربدرهای قرمز در عصر جدید چه می‌گوید

عظیمی نژاد داور سختگیری است اما هدف او از این موشکافی‌ها و دادن رای‌های منفی چیست؟

دوات آنلاین -آریا عظیمی نژاد سختگیرترین داور عصر جدید است که ضربدرهای قرمزش شاید گاهی اوقات شما را هم ناراحت کرده باشد. او درست نقطه مقابل امین حیایی است که بیشترین رای‌های مثبت را می‌دهد اما خود عظیمی نژاد در این باره چه فکری می‌کند؟

 

آریا عظیمی‌نژاد می‌گوید: ما سال گذشته فاطمه عبادی را داشتیم که اولین رأی قرمزش را از من گرفت اما همان تذکرها باعث شد نفر اول عصر جدید بشود. برخی این ضربدرهای قرمز را به عنوان شکست تلقی می‌کنند درصورتی که نباید اینگونه باشد.

 

عظیمی نژاد در پاسخ به اینکه چقدر ظرفیت پذیرش ضربدرهای منفی در شرکت‌کننده‌ها وجود دارد؟ توضیح می‌دهد: این اولین چیزی است که هرکسی اینجا می‌آید باید یاد بگیرد. اینکه دیگران با سلایق مختلف به او نگاه می‌کنند و اتفاقاً باعث می‌شود که سطح کیفی اجرای شرکت کننده‌های عصر جدید ارتقا یابد. اگر خودشان درک درستی از خودشان داشته باشند و جنبه‌های مثبت ماجرا را نگاه کنند سیر صعودی خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری مهر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.