2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
محاکمه مرد سالخورده به اتهام شکنجه همسر

محاکمه مرد سالخورده به اتهام شکنجه همسر

این مرد متهم است همسرش را فلج کرده است.

دوات آنلاین-مرد سالخورده که متهم است در جریان درگیری با همسرش او را فلج کرده است روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد.

 

به گزارش جوان، سال گذشته پیر مردی با مراجعه به کلانتری ۱۰۱ تجریش از داماد سالخورده اش شکایت کرد.

 

او در توضیح به مأموران گفت: دامادم ۶۰سال سن دارد. او بعد از جدایی از همسر اولش به خواستگاری یکی از دخترانه به نام نعیمه آمد که ۳۰سال از خودش کوچکتر بود. آنها دو سال قبل با هم ازدواج کردند، دامادم مرد ثروتمندی بود و آنها زندگی خوبی داشتند تا اینکه چند روز قبل دخترم هراسان تماس گرفت و از شنیدن حرف هایش شوکه شدم نعیمه می گفت شوهرش او را کتک زده است و در حالیکه به شدت درد دارد دو هفته در خانه زندانی است. به همین دلیل از من خواست به کمکش بروم. وقتی به آنجا رفتم نعیمه وضعیت آشفته ای داشت. او به شدت کتک خورده و آسیب دیده بود تا جائیکه قادر به حرکت نبود.

 

مرد سالخورده ادامه داد: وقتی او را به بیمارستان رساندیم خیلی زود تحت عمل جراحی قرار گرفت اما یکی از پاهایش قطع شد و عصب های پای دیگرش نیز به شدت آسیب دیده بود طوری که دیگر قادر به حرکت نبود و باید تمام عمرش را روی ویلچر بنشیند.

 

با ثبت این اظهارات مأموران داماد این مرد به نام احمد را بازداشت کردند. احمد در روند بازجویی ها به درگیری و کتک زدن همسرش اعتراف کرد.

 

با اقرارهای متهم کیفرخواست علیه وی صادر شد و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم در شعبه دوم دادگاه به ریاست قاضی زالی محاکمه شد.

 

ابتدای جلسه زن جوان در حالیکه با ویلچر در دادگاه حاضر بود در جایگاه قرار گرفت و در طرح شکایتش گفت: احمد دو سال قبل به خواستگاری ام آمد. او مرد خوبی بود که قبول کردم با او ازدواج کنم، ما زندگی خوبی داشتیم و احمد مرد آرامی بود. این گذشت تا اینکه رفت و آمدهای فرزندانش باعث اختلاف بین ما شد.

 

شاکی ادامه داد: شوهرم وضع مالی خوبی داشت به همین دلیل فرزندانش که همگی هم سن و سال من بودند وقتی هر بار به خانه ما می آمدند رفتار تحقیر آمیزی داشتند و مثل یک کلفت با من رفتار می کردند. بار آخر که به شوهرم اعتراض کردم او عصبانی شد و با میله شومینه به جانم افتاد و مرا به شدت کتک زد. او با میله به سر، صورت، دهان و پاهایم ضربه زد. طوریکه دندان هایم شکست و پاهایم به شدت آسیب دید، او حتی اجازه نداد تا به بیمارستان بروم و دو هفته مرا در خانه زندانی کرد. در این مدت اجازه نداشتم با خانواده ام تماس بگیرم، صورتم ورم کرده بود و نمی توانستهم صحبت کنم تا اینکه آخرین بار وقتی او برای خرید از خانه بیرون رفته بود، توانستم با پدرم تماس بگیرم.

 

زن جوان در آخر گفت: شوهرم قصد داشت مرا بکشد اما من به طور معجزه آسایی زنده ماندم. حالا از او شکایت و درخواست دیه دارم.

 

در ادامه شوهر شاکی که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه قرار گرفت او با انکار جرمش گفت: درگیری با همسرم را قبول دارم اما حرف های او را قبول ندارم، ما بخاطر پول با هم درگیر شده بودیم. او از من کارت عابربانکی را می خواست که مخالفت کردم، به همین دلیل عصبانی شد و با میله شومینه به من حمله کرد سپس با پدر و دایی اش تماس گرفت و آنها او را با خودشان به خانه شان بردند. نمی دانم در این مدت چه اتفاقی افتاد که همسرم پاهایش را از دست داد!

 

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.