2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
فال سال 99 برای متولدین ماه‌های مختلف

فال سال 99 برای متولدین ماه‌های مختلف

سال 99 برای شما چگونه خواهد بود؟ آیا اتفاقات خوبی پیش‌بینی شده است یا این‌که باید منتظر خبرهای بد باشید؟

دوات آنلاین-فال و طالع‌بینی جنبه سرگرمی دارد و نباید آن را جدی گرفت اما به هر حال برخی دوست دارند فال خود را بدانند و با آن سرگرم شوند. اگر جزو این دسته از افراد هستید می‌توانید فال سال 99 برای متولدین ماه‌های مختلف را در زیر بخوانید:

 

فال سال 99 برای متولدین فروردین

سال بسیار شلوغی در پیش‌رو دارید و به شما حق می‌دهیم اگر بابت این شلوغی‌ها اعصاب‌تان خرد شود. خبرهای خوشی درباره مسایل مالی در انتظارتان است. اتفاقات بسیار خوشایندی برای شما رخ می‌دهد، شادی این اتفاقات را با اعضای خانواده به‌اشتراک بگذارید و آنها را در شادی‌تان سهیم کنید.

 

با افراد مهمی آشنا می‌شوید اما در صمیمی شدن با آنها عجله نکنید و اجازه بدهید زمان پیش برود و همه چیز روال عادی و منطقی‌اش را طی کند.

 

یک امتحان حساس و سرنوشت ساز پیش رو دارید که اگر تلاش کنید حتما در آن موفق خواهید شد.

 

ویژه متاهل‌ها:مدتی بود که به همسر خود توجه زیادی نمی‌کردید و این بی‌توجهی اسباب دلخوری او را فراهم کرده است. امسال بیش از قبل به این شخص توجه کنید.

 

فال سال 99 برای متولدین اردیبهشت

سال 99 را با اراده بیشتری به پیش ببرید و در این سال به اطرافیان ثابت نمایید که عزم و اراده شما از پولاد است. سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و با فرصت‌های زیادی برای موفقیت و پیشرفت روبرو خواهید شد.

 

پاییز سالی که از راه می‌رسد، زمان عاشقی شما است و در پاییز سال آینده عشقی گرم و پر حرارت را تجربه خواهید کرد. امسال زمان تحقق زحمت‌های شما است و در این سال زحمت‌های‌تان به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را خواهید دید. در اواخر سال کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، خم به ابروی خود نیاورید و امسال را با کار و تلاش بیشتر، به سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر تبدیل نمایید.

فال سال 99 برای متولدین ماه‌های مختلف

فال سال 99 برای متولدین خرداد

خوب‌ یا بد بودن سالی که در پیش‌روی شما است کاملاً بستگی به خودتان دارد و اگر رفتار خوبی در این سال در پیش بگیرید، این رفتار خوب بی‌پاسخ نخواهد ماند و نتیجه خوبی‌های خود را خواهید دید.

 

مدت زیادی است که فرصتی دست‌نداده تا به‌زندگی‌تان فکر کنید، امسال بهترین زمان برای انجام این کار است. سال شلوغی انتظار شما را می‌کشد و فقط اواخر سال سرتان خلوت می‌شود. در نتیجه ممکن است زمان زیادی برای رسیدگی به اعضای خانواده نداشته باشید  اما تا می‌توانید زمان را در کنار خانواده سپری کنید.

 

امسال خلاقیت شما به اوج می‌رسد و بخت‌و‌اقبال به‌شما رو می‌کند. هر فرصتی را غنیمت بدانید. مدت زیادی است که برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش می‌کنید اما همیشه دست‌تنها بوده‌اید و به‌همین دلیل نیز این آرزوها مانند کشتی در وسط اقیانوس از دسترش شما دور می‌شود. در سالی که پیش‌رو دارید تا جایی که می‌توانید در فعالیت‌های اجتماعی شرکت کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید تا با کمک آنها، به‌ آرزوهای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید.

 

فال سال 99 برای متولدین تیر

شما فردی سخاوتمند، اهل عمل، وفق پذیر و در عین حال ساده ای هستید. سخت کوشی و اخلاص شما، از دید دیگران قابل احترام است؛ اما گرایشی که به غلو کردن و مداخله در کارها و امور دیگران دارید، گاهی اوقات به ضرر شما خواهد بود.

 

امسال برای شما نوید رونق مالی و سلامتی است. صاحبان کسب و کار و تجارت، امسال سرمایه گذاری‌های سودآورتری را تجربه خواهند کرد. افرادی که در زمینه هنر، تبلیغات و رسانه کار می کنند، امسال با شهرت بیشتری مواجه خواهند شد.

 

افراد تازه ای که از روش های مختلف وارد زندگی شما می‌شوند، وعده هایی به شما خواهند داد. کمکی غیر منتظره از سوی یک آشنا به شما، سبب پیشرفت حرفه ای شما خواهد شد. فرد مورد علاقه شما به شما ابراز علاقه خواهد کرد. برای برخی از افراد نیز، یک عاشقانه جدید در راه است.

 

فال سال 99 برای متولدین مرداد

شما شخصی پرانرژی، عمل گرا، باوقار، باهوش و بسیار حساس هستید. شما مهارت فوق العاده ای در برقراری ارتباط با دیگران دارید و از فرصت هایی که در اختیارتان قرار می گیرند به بهترین شکل ممکن استفاده می کنید. با این حال، شما ولخرج، بی صبر و حوصله و حواس پرت نیز هستید و این ویژگی ها می توانند مانع پیشرفت شما شوند.

 

شما در این سال جدید از زندگیتان ماجراجویی های بسیار خواهید کرد و ریسک هایی می کنید که شاید بسیاری از آنها زمینه پیشرفت شما را فراهم کنند، اما اگر بخواهید برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف عجولانه تصمیم گیری کنید احتمال اینکه متضرر شوید بسیار زیاد خواهد بود.

 

درگیری های حقوقی و مسائل مالیاتی نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهند آورد و ممکن است هزینه قابل توجهی را به شما تحمیل کنند، اما در نهایت ختم به خیر خواهند شد. برای تصمیم گیری در ارتباط با این مسائل، به ویژه در نیمه دوم سال، باید دقت و احتیاط بیشتری داشته باشید و از یک فرد با تجربه و متخصص مشورت بگیرید.

 

امسال روابط عاطفی شما با هیجان بسیاری همراه خواهند بود و اگر هنوز تنها هستید بدون شک عاشق خواهید شد. خودتان را برای دریافت هدیه های بزرگ و کوچک و غرق شدن در دریای محبت عشقتان آماده کنید. به نفعتان است که امسال توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید.

 

فال سال 99 برای متولدین شهریور

شما شخصی بلندپرواز، با وقار، مذهبی و عاشق فلسفه پردازی هستید. شما همچنین متکی به خودتان هستید و مهارت های رهبری و مدیریتی فوق العاده ای دارید و همیشه باید خودتان برای خودتان تصمیم بگیرید. با این همه شما گاهی حسود، جاه طلب و خودخواه نیز می شوید و این ویژگی های منفی اگر تحت کنترل در نیایند می توانند تمام ویژگی های مثبت شخصیتی شما را زیر سؤال ببرند.

 

امسال شما به طور مرتب نقشه ها و برنامه هایتان را تغییر می دهید و این کار باعث می شود دیرتر از زمانی که انتظارش را دارید به هدف هایتان برسید. همکاری های شما با افراد مورد اعتمادی که مدت زیادی است با آنها در ارتباط بوده اید نتایج رضایت بخشی را برایتان به همراه خواهد داشت و تصمیم گیریهایتان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

درآمدتان امسال نسبت به سال گذشته به میزان چشمگیری افزایش خواهد داشت، اما به همان نسبت مخارجتان نیز افزایش پیدا خواهند کرد و امکان اینکه پول زیادی پس انداز کنید را نخواهید داشت. امسال شما به سفرهای کاری و تفریحی زیادی خواهید رفت که منافع زیادی را چه از لحاظ مادی و چه معنوی برای شما به همراه خواهند داشت.

 

امسال وضعیت سلامتی شما نسبت به سال گذشته تغییرچندانی نخواهد داشت و با مشکل خاصی مواجه خواهید بود، اما باید بیشتر از قبل از خودتان مراقبت کنید، مخصوصا اگر از مشکلات تنفسی یا فشار خون بالا رنج می برید.

فال سال 99 برای متولدین ماه‌های مختلف

فال سال 99 برای متولدین مهر

امسال سال فوق العاده ای برای ریسک کردن است، پس سعی کنید که جسارت تان را بالا ببرید و کارهایی که تا به حال جرات انجام شان را نداشته اید، تجربه کنید.

 

به زودی اتفاق مهمی در زندگی تان رخ می دهد که دلیلش را نمی دانید و حتی نمی دانید چه عکس العملی نسبت به آن نشان دهید. این اتفاق چون ستاره ای زندگی شما را روشن و از این رو به آن رو خواهد کرد. آن را به فال نیک بگیرید و تا انتهای سال از تاثیرات آن در جوانب مختلف زندگی تان استفاده کنید و لذت ببرید.

 

امسال از لحاظ مالی در وضعیت بهتری قرار خواهید گرفت زیرا تغییراتی در محیط کارتان بوجود می آید که به نفع شما تمام خواهد شد. موضوعی مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده است، شاید اکنون نتوانید به طور کامل آن را حل کنید اما در چند ماه آتی گره آن را باز خواهید کرد.

 

در رابطه عاطفی، درهای زیادی به روی شما گشوده می شود و روزهای پر هیجان تری را تجربه خواهید کرد، کافی ست که کمی خوش بین تر باشید.

 

فال سال 99 برای متولدین آبان

شما شخصی پرانرژی، جذاب، بلندپرواز، موقر، بسیار منظم و با برنامه هستید. شما به طور ذاتی شخصی مستقل هستید و با قدرت تصمیم گیری بالایی که دارید دیگران را تحت تأثیر قرار می دهید، با این حال شما لجباز، ولخرج و سلطه جو نیز هستید و این ویژگی ها می توانند محبوبیت شما را تحت تأثیر قرار دهند.

 

امسال ترفیع رتبه و یا افزایش مسئولیت های حرفه ایتان قطعی خواهد بود. اگر قصد این را دارید که در خارج از کشور شغل جدیدی برای خودتان پیدا کنید و یا در کشور دیگری ادامه تحصیل داده و آینده حرفه ای خود را تضمین کنید امسال فرصت های خیلی خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

پروژه های جدیدی که به عهده می گیرید کلاس کاری شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد. در محیط خانه و زندگی شخصی شما حال و هوایی صمیمی و سالم حاکم خواهد شد که به رهایی شما از فشار و استرس هایی که خارج از خانه به شما تحمیل می شوند تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

 

 امسال سفر به مقاصد دور دست در برنامه ی شما قطعی خواهد بود. مجردها شانس این را خواهند داشت که در اوایل زمستان رابطه عاطفی تازه ای را شروع کنند و متاهل ها می توانند تا آن زمان رابطه خود را به ثبات رسانده و مشکلاتی که دارند را با همکاری دو طرفه به پایان برسانند.

 

فال سال 99 برای متولدین آذر

شما شخصی پرانرژی، موقر، بلندپرواز و بسیار باهوش هستید. شما ترجیح می دهید دوستانی اندک اما خوب و قابل اعتماد داشته باشید. شما اهل مخفی کاری نیستید و به راحتی با دیگران در مورد مشکلات، خواسته ها و احساسات خود صحبت می کنید اما گاهی بیش از اندازه از خودتان تعریف می کنید.

 

امسال ستاره بختتان خواهد درخشید و شانس و ثروت با شما همراه خواهند شد. صداقت و نیت خیری که شما در کارتان از خود نشان می دهید بالاخره پس از مدت ها دارند نتیجه خود را نشان می دهند و مزایا و منافع بسیاری را برای شما فراهم خواهند کرد. منابع درآمد جدیدی که امسال برایتان به وجود خواهند آمد فرصت بهتر شدن و رسیدن وضعیت مالیتان به ثبات را فراهم خواهند کرد. با این وجود نباید انتظار داشته باشید که همه چیز یک شبه روبراه شود و به تمام خواسته های خود دست پیدا کنید.

 

آنهایی که هنوز تنها و مجرد هستند به احتمال زیاد امسال عشق زندگیشان را پیدا خواهند کرد، آنهایی هم که پیش از این عشق خود را پیدا کرده اند امسال به خانه بخت خواهند رفت. در نیمه های سال به یک سفر زیارتی خواهید رفت که حس و حال فوق العاده ای به شما خواهد بخشید و به رهایی از فشار و استرسی که در طول سال به شما تحمیل شده است کمک خواهد کرد.

 

اگر قصد سرمایه گذاری دارید بهتر است در تصمیم گیری عجله نکنید تا از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. با غریبه ها زیاد صمیمی نشوید و نقشه ها و برنامه هایتان را با هرکسی در میان نگذارید.

فال سال 99 برای متولدین ماه‌های مختلف

فال سال 99 برای متولدین دی

شما شخصی عملگرا، حساس، اجتماعی و صمیمی، سیاستمدار و مثبت اندیش هستید. شما از بنیه جسمانی بالا و حافظه ای قوی برخوردار هستید و شخصیتی قدرتمند و تأثیرگذار دارید. دیگران از دوستی و مصاحبت با شما لذت می برند و برای شما ارزش و احترام زیادی قائل هستند. با وجود تمم این ویژگی های مثبت شما گاهی عصبی، ترسو و بیقرار می شوید.

 

امسال شروع فعالیت های تجاری و اقتصادی جدید برای شما بسیار سودآور خواهد بود. وضع مالیتان امسال به میزان چشمگیری پیشرفت خواهد کرد و می توانید با خیالی راحت وسایلی که را بخرید مدت ها قصد خریدشان را داشته اید اما فکر می کرده اید با شرایط مالی شما خریدن آنها اصراف محسوب می شود.

 

چنانچه قصد انجام سرمایه گذاری های بلند مدت را داشته باشید سرمایه گذاری در بازار مسکن و بورس می تواند سود زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. سفرهای کاری که به خارج از کشور انجام می دهید نتایج مورد انتظارتان را برای شما خواهند داشت و پول زیادی از معاملات خارجی به جیب خواهید زد.

 

متأهل ها در تمام طول سال مورد عشق و حمایت شریک زندگیشان قرار خواهند داشت. آنهایی که قصد ازدواج دارند امسال پیشنهادهای ازدواج غافلگیر کننده ای را دریافت خواهند کرد، اما نباید در پذیرفتن این پیشنهادها زیاد عجله کنند. از نظر سلامتی اوضاعتان تا حدود زیادی روبراه خواهد بود، اما نباید در مراقبت از خودتان اهمال کنید.

 

فال سال 99 برای متولدین بهمن

شما فردی هستید که اگر هدفی در سر داشته باشید، برای رسیدن به آن هر کاری می کنید. اما چند وقتی ست که بی انگیزه شده اید. برخلاف انتظارتان امسال سالی ست که زندگی شما از این رو به آن رو خواهد شد.

 

اگر به دنبال راهی برای افزایش درآمدتان هستید، امسال زمان فوق العاده ای برایتان خواهد بود و فرصت های زیادی در مقابل تان قرار خواهد گرفت. البته این پیشرفت نیازمند سخت کوشی های مداوم است. اگر از تمام توانایی هایی که دارید، استفاده کنید نه تنها نزد خود، بلکه نزد دیگران هم مورد احترام قرار خواهید گرفت.

 

در روابط عاطفی خود کمی لجوج تر باشید و سعی کنید که آدمهای زندگی تان را به راحتی از دست ندهید. اگر فردی را از دست داده اید، مطمئن باشید که خیلی زود جایش با افرادی بهتر پر خواهد شد. مجردها در این سال رابطه ای عاشقانه را آغاز خواهند کرد.

 

فال سال 99 برای متولدین اسفند

شما شخصی مهربان و خوش قلب هستید و به همین دلیل هم دوستان زیادی دارید. در سالی که پیش رو دارید احتمال اینکه از طرف خاندان پدری ارثی به شما برسد و یا ارثیه ای که مدت ها پیش به شما تعلق گرفته بالاخره به شما داده شود بسیار زیاد خواهد بود.

 

شما به سفرهای کاری زیادی خواهید رفت و این سفرها تأثیر بسیار مهمی روی وضعیت مالی و زندگی حرفه ای شما خواهند گذاشت. شما دوست دارید با کمک به طبقات پایین و افراد ضعیف حال خودتان را از لحاظ معنوی خوب کنید و کمک به افراد نیازمند به شما احساس رضایت و آرامش خاطر می دهد.

 

در این سال جدید از زندگیتان اعتماد به نفس شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای، به موفقیت و محبوبیت قابل توجهی دست پیدا خواهید کرد. دوستان، همکاران و اعضای خانواده تان روی شما حساب باز می کنند و برای گرفتن کمک و مشورت به سراغتان خواهند آمد. شما سخت برای افزایش درآمد خود تلاش می کنید، اما متاسفانه حداقل امسال برنامه مناسبی برای پس انداز کردن ندارید و حتی اگر درآمدتان افزایش پیدا کند هم تا زمانی که عادت های خرج کردنتان را تحت کنترل در نیاورید احتمال بهتر شدن وضعیت مالیتان زیاد بالا نخواهد بود.

 

اگر قصد شروع یک رابطه ی عاطفی جدی و بلند مدت دارید به شما توصیه می شود که فعلا زیاد عجله نکنید و حداقل تا نیمه دوم سال دست نگه دارید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.