2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
عروس، متهم به قتل مادرشوهر

عروس، متهم به قتل مادرشوهر

زنی که متهم است مادرشوهرش را به قتل رسانده تهام خود را انکار کرد و مدعی شد رابطه خوبی با مادرشوهرش داشت.

دوات آنلاینعروسی که متهم است مادرشوهرش را مورد ضرب و جرح قرار داده و به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان تهران  محاکمه شد و ادعا کرد بی‌گناه است.

 

 

سه سال قبل فرزند زنی به ماموران پلیس تماس گرفت و گفت مادرش در خانه به قتل رسیده‌ است. زمانی که ماموران پلیس در خانه حاضر شدند و آثار ضرب و جرح را در بدن متوفی تشخیص دادند بلافاصله بازپرس ویژه قتل را مطلع کرد و تو نیز در محل حاضر شد و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. سپس مشخص شد این زن براثر خونریزی مغزی جانش را از دست داده‌ است.

 

چند روز بعد از مشخص شدن این موضوع فرزندان مقتول شکایتی را علیه عروس خانواده مطرح کردند و مدعی شدند او مرتکب قتل شده‌ است. آنها مدعی شدند عروس خانواده با مادرشان اختلاف داشته و او را قربانی این اختلاف کرده‌ است.

 

زن جوان بازداشت شد. او در بازجویی‌ها اتهام وارده را رد کرد و گفت: من سالها عروس این خانواده‌ بودم و با توجه به اینکه بیشتر عمر خودم را با این خانواده گذارنده بودم،آنها را خانواده خودم می‌دانستم من با مادرشوهرم اختلافاتی داشتم اما وقتی او بیمارشد خیلی ناراحت شدم و خودم برای آشتی پیش قدم شدم. من یک روز قبل از حادثه به خانه مادرشوهرم رفتم کارهایش را انجام دادم کمی خرید داشت خریدهایش را هم انجام دادم و بعد به خانه خودم برگشتم. فردای آن روز خبر رسید  مادرشوهرم فوت شده است.

 

متهم ادامه داد: گفته می‌شود چیزهایی از خانه دزدیده شده که ارزش مادی نداشته و ارزش معنوی داشته است من این کار را نکردم من حتی کلید خانه مادرشوهرم را هم نداشتم و اگر کسی در خانه نبود امکان رفت و آمد نداشتم چطور ممکن است من این کار را کرده‌ باشم.

 

متهم در دادگاه

با توجه به اصرار اولیای‌ دم کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. متهم که آزاد بود یکبار دیگر مقابل قضات قرار گرفت او گفت: من هیچ کاری نکردم و در زمانی که مادرشوهرم فوت کرده است من برای خرید بیرون بودم چون سرکار می‌روم و وسایل لازم داشتم برای خرید بیرون بودم و شاهد هم دارم که حرفم را تایید کرده است. اختلاف من و مادرشوهرم به خاطر خانواده شوهرم بود وگرنه ما درگیری با هم نداشتیم ضمن اینکه رابطه من با مادرشوهرم رابطه خیلی خوبی بود.

 

بعد از گفته‌های متهم وکیل مدافع او دفاعیات خود را مطرح کرد و قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.