2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
حضور پررنگ احسان علیخانی در فعالیت‌های اجتماعی نیکوکارانه

حضور پررنگ احسان علیخانی در فعالیت‌های اجتماعی نیکوکارانه

احسان علیخانی تاکنون بارها در وقایع اجتماعی مختلف حضوری فعال داشته و سعی کرده تا حدی که در توانش است با کمک مردم باری از دوش دیگران بردارد.

دوات آنلاین-احسان علیخانی صرفا یک مجری تلویزیونی نیست. اگرچه او مجری کاربلدی است و این را در برنامه‌های ماه عسل و عصر جدید به اثبات رسانده اما فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه او باعث شده بر محبوبیتش افزوده شد.

 

اوایل سال جاری علیخانی در برنامه عصر جدید پویش مهمی را شروع کرد و تصمیم گرفت با کمک مردم به سیلزدگان استان لرستان کمک کند.

 

او آن زمان گفت: من و همه دوستانم در برنامه عصر جدید به دلیل شناختی که از عمق قلب های مردم داریم دلمان به شدت روشن است که می توانیم این ماجرا را به قدری توسعه دهیم که شاید بتوانیم برای همه این خانواده ها که نزدیک به 50 هزار خانواده در استان های مختلف هستند، وسایل زندگی را نو کنیم.

 

علیخانی و تیمش با کمک‌های مردم به خانواده‌های سیلزده زیادی کمک کردند  وسایل زندگی را به دست آنها رساندند اما فعالیت‌های اجتماعی این مجری تلویزیون به همین جا ختم نشد. او چندی پیش وقتی فهمید پسری به نام آرمان قرار است به جرم قتل دختری به نام غزاله پای چوبه دار برود همراه با هنرمندان دیگر متنی را در صفحه‌اش در اینستاگرام منتشر و از اولیای دم درخواست بخشش کرد.

 

این کار علیخانی و هنرمندان دیگر نیز با بازتاب زیادی مواجه شد. آرمان آن دفعه تا پای چوبه دار رفت اما خانواده غزاله با بزرگواری به او مهلت دادند تا بعدا تصمیم نهایی را بگیرند.

 

علیخانی بعد از سیل استان سیستان و بلوچستان نیز وارد عمل شد. این بار او تلاش کرد با کمک‌های مردمی منبع آب به دست سیلزدگان برساند. او در اینستاگرام خود نوشت: ممنون از معرفت و همدلی شما ، اینکه .چرا اینجا و اونجا کاری نمیکنن آنقدر مهم نیست که نقش تک تک ما در این همدلی ، حال دلمون را خوب میکنه ، سیل با همه خسارات و سختیش ، شاید حکم معجزه پیدا کرده که خیلی ها که خبر از وضعیت سخت زندگی یک بخشی از مردم نجیب سیستان و بلوچستان نداشتن ، رفتن و دیدن که محرومیت از حداقل های زندگی چقدر پر رنگه در بخشی از این جغرافیا ، این محموله رفت برای توزیع و نصب و محموله بعدی به لطف شما ، انشالله ده هزار جفت کفش خواهد بود برای بچه های این منطقه که کفش ندیدن و هرگز نداشتن. دم شما گرم .

 

علیخانی نشان داده هنرمندی متعهد است که نسبت به وقایع اجتماعی بی تفاوت نیست و سعی می‌کند باری از دوش دیگران بردارد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.