2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
زن با دوربین مخفی مچ شوهر شیطان صفت را گرفت

زن با دوربین مخفی مچ شوهر شیطان صفت را گرفت

همسر متهم: کامبیز گفت توبه کرده است. به همین دلیل او را بخشیدم اما بی فایده بود و او از این رفتار زشت دست بردار نبود.

دوات آنلاین-زن جوان که به رفتار شوهر ورزشکارش با پسران نوجوان مظنون شده بود با نصب دوربین مخفی در خانه اش دست او را رو کرد.

 

متهم روز گذشته به دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و از سوی هیئت قضایی مورد تحقیق اولیه قرار گرفت.

 

به گزارش روزنامه جوان، هفته گذشته زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس از شوهرش کامبیز که مربی ورزش بود شکایت کرد. او گفت: «همسر دوم کامبیز هستم او بعد از جدایی از همسر اولش به خواستگاری ام آمد و با هم ازدواج کردیم. حاصل ازدواج ما دو فرزند است. دو سال قبل متوجه شدم وقتی از خانه بیرون می روم شوهرم پسربچه های نوجوان را به خانه می آورد و قبل از اینکه به خانه برگردم آنها را بیرون می کند. آخرین بار که به خانه برگشتم با پسر بچه‌ای در وضع نامناسب روبه رو شدم که مرا شوکه کرد. سر این موضوع با شوهرم درگیر شدم اما او قول داد دست از این رفتار زشت بر دارد. نمی توانستم او را ببخشم تا اینکه گفت توبه کرده است. دو سال از ماجرا گذشت تا اینکه دوباره به رفتارهایش مشکوک شدم و در خانه دوربین کار گذاشتم. با دیدن فیلم ها بود که فهمیدم او بار دیگر چند پسر نوجوان را آزار داده است.

 

با طرح این شکایت کامبیز ۴۴ ساله باز داشت و پرونده بعد از انجام تحقیقات اولیه به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

صبح دیروز متهم مقابل قاضی حشمتیان حاضر شد. ابتدای جلسه همسر متهم گفت: وقتی متوجه رفتار شوهرم شدم به دیدن همسر اولش رفتم. فهمیدم او به خاطر این موضوع طلاق گرفته است. من هم تصمیم گرفتم از شوهرم جدا شوم اما کامبیز گفت توبه کرده است. به همین دلیل او را بخشیدم اما بی فایده بود و او از این رفتار زشت دست بردار نبود.

 

شاکی در آخر گفت: دو فرزند خردسال دارم اگر شوهرم قول می دهد بار دیگر توبه کند به خاطر فرزندانم او را می بخشم.

 

در ادامه متهم که از زندان منتقل شده بود در حالیکه اشک می‌ریخت گفت: اشتباه کرده ام.

 

سپس متهم به پای همسرش افتاد و با التماس درخواست گذشت کرد.

 

در پایان هیات قضایی به پلیس آگاهی دستور داد با بررسی فیلمهای ضبط شده و تحقیق از متهم، پسران نوجوان را شناسایی و به دادگاه معرفی کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.