2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
نقشه پلید 2 پسر بعد از آشنایی اینستاگرامی با دختر جوان

نقشه پلید 2 پسر بعد از آشنایی اینستاگرامی با دختر جوان

2 پسر جوان دختر را با چاقو تهدید و بعد از سرقت اموالش او را در بزرگراه رها کردند.

دوات آنلاین-رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق خبر داد كه پس از صرف شام با خانمی که در اینستاگرام با وی آشنا شده بودند ، اموالش را به سرقت بردند .

 

سرهنگ كارآگاه "محسن معظمی گودرزی" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت :  دوازدهم مهرماه سال جاری خانمی با مراجعه به كلانتری141گلستان شكایتی مبنی بر سرقت اموالش مطرح که پس از ثبت اولیه شكایت،پرونده به پایگاه دوم ارجاع و  به منظور رسیدگی تخصصی در اختیار كارآگاهان پایگاه دوم آگاهی قرار می گیرد .

 

 معظمی گودرزی افزود : در گام نخست تحقیقات از شاكی بازجویی بعمل آمد كه وی در تشریح اتفاق رخ داده اظهار داشت : در اینستاگرام با شخصی به نام میلاد 28ساله آشنا شده و حدود دو هفته به صورت تلفنی با او در تماس بودم و در12مهرماه قرار گذاشتیم که یکدیگر را از نزدیك ببینیم. متهم به همراه شخص دیگری با یک دستگاه پراید به سر قرارآمد و با هم به رستورانی در کن رفتیم و پس از خوردن شام و کشیدن قلیان قرار بر این شد که مرا به محل سکونتم شهرک غرب برسانند که ناگهان با تغییر مسیر به اتوبان حکیم حرکت كردند و وقتی معترض شدم ناگهان با تهدید چاقو اموال من شامل گوشی تلفن همراه ، کیف دستی و دستبند طلایم را به سرقت بردند و مرا در اتوبان آزادگان رها كردند.

 

این مقام انتظامی  با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات كارآگاهان با مراجعه به رستوران محل قرار شاكی با سارقین فیلم و تصاویر دوربین های مداربسته رستوران را مورد پایش و بررسی قرار داده و موفق شدند چهره سارقان و پلاک خودرو متهمین را شناسایی نمایند، اذعان داشت : با اقدامات پلیسی مشخص شد خودرو پراید سفید متعلق به شخصی به نام حمید 28 ساله می باشد و بعد از اینکه تصویر حمید به شاكی نشان داده شد  مشخص شد وی همان فردی می باشد كه خود را در اینستاگرام با نام میلاد به شاكی معرفی نموده است .

 

 گودرزی با اشاره به اینکه كارآگاهان پایگاه دوم در گام بعدی موفق به شناسایی محل سكونت حمید و همدستش در غرب تهران شده وطی یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری هر دو متهم پرونده نمودند،  گفت : متهمان پس از دستگیری و انتقال به پایگاه دوم با توجه به مستندات و مدارك موجود لب به اعتراف گشوده و حمید در توضیح نحوه ارتكاب به سرقت گفت : با شاكی در اینستاگرام آشنا شدم و با توجه به تمول مالی وی با دوستم تصمیم به سرقت از او گرفتیم  و من در ابتدا اعتمادش را جلب و با وی قرار ملاقات گذاشتم و آخرشب موقع برگشت به منزل تغییر مسیر داده و در اتوبان آزادگان با تهدید چاقو وسایل شخصی او را سرقت کردیم.

 

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اقرار صریح متهمان به سرقت اموال شاكی به ارزش ریالی 12میلیون تومان هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه 8 دادسرای ناحیه 34تهران روانه زندان شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.