2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
یادداشت سعید راد در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی

یادداشت سعید راد در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی

متن یادداشت سعید راد در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی را بخوانید:

دوات آنلاین-سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون در یادداشتی در روزنامه ایران به شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داد. متن یادداشت راد در ادامه آمده است:

 

ما ملت ایران فراموشکار نیستیم. فراموش نکرده‌ایم که حکومت امریکا همان طایفه نامردی است که با حمله به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس حدود سیصد نفر از هموطنانمان را کشتند و به پاس این جنایت به ژنرال‌هایشان درجه دادند.»

 

هنوز هم وقتی کنار خلیج فارس قرار می‌گیریم بغض گلویمان را می‌فشارد و به خاطر همین عرق ملی است که‌ دلمان برای سردارهایی چون قاسم سلیمانی می‌تپد. احساس غرور می‌کنیم از شنیدن دلیری‌هایشان و از این که با چه رشادتی حافظ مرزهای ملی هستند. از این که چطور جنگیدند تا پای داعش به مرزهای ایران نرسد و همین ایستادگی مقابل داعش و دفاع از آینده جوانان کشور برایمان کافی بود تا به یک قهرمان تبدیل شوند.

 

دفاع از حیثیت وطن، تواضع، جنگجویی و رشادت از سردار قاسم سلیمانی همان شخصیتی را ساخت که ما ایرانی‌ها طالبش هستیم. فارغ از هر جناح‌بندی سیاسی با آن لبخند شیرین همیشگی‌‌اش محبوب تمام ایرانی‌ها شد و در کنار سرداران ملی ایران قرار گرفت. طبیعی است که با از دست رفتن چنین شخصیتی این چنین احساس تأسف کنیم. حاکمیت امروز امریکا ادامه همان تفکر است و خوب می‌دانیم چنین تنش‌هایی جز نابودی منابع انسانی و مادی ملت‌‌ها هیچ دستاورد دیگری ندارد. به امید روزی که ترورهای کور از تمام جوامع رخت بربندد و همه در صلح و صفا زندگی کنیم.‌

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.