2024/05/07
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
رازی که با شکست عشقی دختر نوجوان فاش شد

رازی که با شکست عشقی دختر نوجوان فاش شد

دختر نوجوان بعد از شکست عشقی دچار افسردگی شد و پدرش بعد از پی بردن به ماجرا علیه پسر جوان شکایت کرد اما در نهایت شکایت خود را پس گرفت.

دوات آنلاین-افسردگی دختر بعد از قطع رابطه با پسری که عاشقش بود باعث شد تا پدر او به پلیس شکایت کند و خواستار مجازات پسر نوجوان شود.

 

چندی قبل مردی به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد دختر 14 ساله‌اش از سوی پسری مورد تعرض قرار گرفته است. این مرد گفت: مدتی بود  دخترم به شدت افسرده شده و مدام گریه می کرد هرچه خواهش می‌کردم پیش دکتر برود توجهی نمی کرد و می گفت نمی‌تواند درباره اتفاقی که برایش افتاده‌است با کسی صحبت کند. من خیلی اصرار کردم تا اینکه به من گفت پسری او را مورد تعرض قرار داده‌ است.

 

او گفت: پسری به نام پدرام دخترم را به خانه‌اش برده و به او تعرض و بعد هم دخترم را رها کرده و تنهایش گذاشته و حالا این تعرض منجر به افسردگی شدید دخترم شده‌ است.

 

با توجه به مطرح شدن موضوع تعرض پرونده به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. دختر نوجوان در توضیح آنچه اتفاق افتاده‌بود گفت: مدتی قبل با جوانی حدودا 20 ساله آشنا شدم ما باهم رابطه خوبی داشتیم تا اینکه یک روز او من را به خانه‌اش دعوت کرد تا با خانواده‌اش آشنا کند زمانی که به خانه‌اش رفتم کسی درخانه نبود و او به من تعرض کرد.

 

دختر نوجوان ادامه داد: پدرام  از من خواست شکایت نکنم و به کسی هم چیزی نگویم و قول داد با من ازدواج کند اما مدتی قبل گفت دیگر از من خوشش نمی‌آید. این موضوع آنقدر در روحیه من تاثیر گذاشت که افسرده شدم. حتی می‌خواستم خودکشی کنم و وقتی پدرم متوجه شد قصد خودکشی دارم موضوع را پیگیری کرد و بعد هم تصمیم گرفت شکایت کند.

 

وقتی پسر جوان احضار شد خود را به دادگاه معرفی کرد و گفت: من به این دختر تجاوز نکردم و این اتهام را قبول ندارم البته قبول دارم که با هم رابطه داشتیم.

 

او گفت: ما چند ماهی بود که با هم رابطه داشتیم و من او را دوست داشتم واقعا هم قصد داشتم با او ازدواج کنم اما یک روز متوجه شدم دختر نوجوان علاوه براینکه با من رابطه دارد با پسر دیگری نیز ارتباط دارد و آنقدر ناراحت شدم که دیگر به این ارتباط ادامه ندادم.

 

متهم گفت: او من را تهدید کرد  خودکشی می‌کند اما من این رابطه را خراب نکردم و کسی که رابطه را به هم زد خود دختر بود اگر خیانت نمی کرد ما می‌توانستیم زندگی خوبی داشته باشیم.

 

این در حالی بود که پزشکی قانونی نیز اعلام کرد تجاوز به دختر نوجوان اتفاق نیفتاده‌است و آثاری روی بدن او وجود دارد که ممکن است ناشی از بیماری دیگری باشد.

 

صبح یکشنبه وقتی پسرجوان برای محاکمه در دادگاه حاضر شد پدر دختر با توجه به اینکه تجاوزی اتفاق نیفتاده‌ بود شکایت خود را پس گرفت سپس متهم در جایگاه قرار گرفت او یکبار دیگر اتهام تجاوز را رد کرد و گفت: وقتی 5 ساله بودم پدر و مادرم از هم جدا شدند و من و خواهر کوچکم با مادرم زندگی می‌کردیم خواهرم مدرسه می‌رود و مادرم در خانه‌های مردم کار می کند من مدت زمان زیادی را در خانه تنها هستم.

 

این تنهایی خیلی آزارم می‌دهد. از کودکی احساس تنهایی شدید داشتم کار هم نتوانستم پیدا کنم دلم برای مادرم می‌سوزد که با این عذاب ما را بزرگ می‌کند از سر تنهایی و فراموش کردن دردهایم با این دختر دوست شدم و قبول هم دارم که رابطه عاشقانه‌ای با هم داشتیم اما او به من خیانت کرد و باز هم تنها شدم و به سختی و عذاب روحی افتادم. با توجه به اینکه پدر دختر متوجه شده من کاری نکردم درخواست بخشش از دادگاه هم دارم.

 

با پایان گفته‌های این پسر شعبه 12 برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.