2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی کامل و زندگی خانوادگی چانینگ تاتوم ،بازیگر و مدل هالیوودی

بیوگرافی کامل و زندگی خانوادگی چانینگ تاتوم ،بازیگر و مدل هالیوودی

چانینگ تاتوم در کودکی رفتارهای غیرمعول داشت که در نهایت تشخیص داده شد به اختلال کم توجهی و بیش مبتلا است.

دوات آنلاین-چانینگ تاتوم که البته اسم کاملش چنینگ متیو تیتوم است از جمله بازیگران مطرح آمریکایی هالیوودی است که روز  ۲۶ آوریل۱۹۸۰ در ایالت آلاباما به دنیا آمد و شهرت خود را علاوه بر بازیگری از راه مدلینگ نیز بیشتر کرد.

 

چانینگ تاتوم بازیگر ثروتمندی است که تهیه‌کنندگی هم می‌کند. ثروت او را حدود 60 میلیون دلار تخمین زده اند.

 

این بازیگر هالیوودی خانواده ای کاملا معمولی دارد. مادرش او به نام  کای تیتوم کارمند شرکت هواپیمایی و پدرش گلن تیتوم کارگر ساختمان است و چانینگ فقط یک خواهر به نام پیج دارد.

 

او در تمام دوران کودکی و نوجوانی یک زندگی معمولی داشت و هیچ نشانه‌ای از این‌که او در آینده بازیگر خواهد شد وجود نداشت. او در کودکی رفتارهای غیرمعول داشت که در نهایت تشخیص داده شد به اختلال کم توجهی و بیش مبتلا است.

 

چانینگ در 6 سالگی همراه خانواده‌اش به می سی سی پی نقل مکان کردند و از ان به بعد ورزش بیش از هر چیز دیگری ذهن او را به خود مشغول کرد. فوتبال، بیسبال، کونگ فو و سایر ورزش‌های رزمی مورد علاقه او بودند. جالب این‌که چانینگ تاتوم دبیرستانش را در یک مدرسه نظامی گذراند و بعد از آن با گرفتن بورس تحصیلی در رشته فوتبال به کالجی در ایالت ویرجینیای غربی رفت اما بعد از اتمام کالج نتوانست به دانشگاه راه یابد و ترجیح داد وارد بازار کار شود.

 

نخستین شغل چانینگ تاتوم کار در یک کلوب شبانه بود. او سپس به طور کاملا اتفاقی در یکی از موزیک ویدیوهای ریکی مارتین به عنوان رقاص بازی کرد البته باز هم به بازیگری به عنوان حرفه آینده خودش نگاه نمی‌کرد و از روش‌های دیگر دنبال کسب درآمد بود.

 

سرنجام شانس به چانینگ جوان روی آورد. یک روز او در خیابان مشغول قدم زدن بود که مردی جلو رفت و گفت در یک آژانس مدلینگ کار می‌کند. او به چانینگ که با قد 185 سانتیمتر اندام ورزیده‌ای داشت پیشنهاد داد با آنها همکاری و برای برندهای مشهوری مانند آرمانی، تام فورد، دی اند جی (دولچه و گابانا) و پپسی تبلیغ کند.

 

اینگونه بود که مسیر زندگی چانینگ برای همیشه تغییر کرد و او به یک مدل حرفه‌ای تبدیل شد و در سال 2005 نیز به سینماراه یافت و در فیلم مربی کارتر بازی کرد.

 

یک سال بعد بازی در فیلم استپ آپ به او پیشنهاد شد. فیلم اکشن جی آی جو : ظهور کبرا (۲۰۰۹) و دنباله آن جی آی جو : تلافی (۲۰۱۳)  از جمله پرفروش‌ترین فیلم‌هایی هستند که چانینگ تاتوم در آنها بازی کرده است.

چانینگ تاتوم و همسرش

چانینگ یک سال بعد از ورود به سینما با جنا دیوان آشنا شد و در جریان ساخت فیلم استپ آپ، در سپتامبر ۲۰۰۸ و در جزایر هاوایی با وی نامزد کرد. این دو در ۱۱ ژوئیه ۲۰۰۹ در کلیسایی در شهر ملیبو، کالیفرنیا با هم ازدواج کردند اما درآوریل  ۲۰۱۸ در حالی‌که یک فرزند دختر به نام اورلی الیزابت میزله داشتند که در سال 2013 به دنیا آمده بود، طلاق گرفتند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.