2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
فرار دختر14 ساله و عشق افغانش از ایران

فرار دختر14 ساله و عشق افغانش از ایران

در تلگرام با فاضل آشنا و بعد از مدتی به او علاقمند شدم. زمانی که با پاسخ منفی خانواده ام مواجه شدم تصمیم گرفتیم پنهانی با هم ازدواج و ایران را به مقصد کشورهای اروپایی ترک کنیم.

دوات آنلاین-دختر 14 ساله بعد از این که عاشق پسری افغان شد همراه او از ایران فرار کرد و اکنون در کمپی در ترکیه زندگی می کند.

 

به گزارش دوات آنلاین چندی قبل مردی میانسال در تماس با پلیس از ناپدید شدن دختر 14 ساله‌اش خبر داد. با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن کوکب آغاز شد.

 

مرد میانسال گفت دخترش برای رفتن به تولد یکی از دوستانش از خانه خارج است اما دیگر برنگشته است. این در حالی بود که دوست کوکب در تحقیقاتی که انجام شد گفت او اصلا به جشن تولد نرفته بود.

 

با طرح این شکایت و اطمینان از ناپدید شدن دختر نوجوان فرضیه‌های متفاوتی مطرح شد. ماموران ابتدا با این احتمال‌که برای دختر نوجوان حادثه‌ای رخ داده است به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های پایتخت رفتند اما هیچ رد و نشانی از کوکب نبود. از طرفی اطلاعاتی از دختر 14 ساله در سیستم کلانتری‌ها نیز موجود نبود.

 

باتوجه به اینکه وضعیت مالی خانواده کوکب معمولی بود و تماسی هم از سوی فردی که مدعی آدم‌ربایی باشد برقرار نشده بود، فرضیه آدم‌ربایی نیز رنگ باخت.

 

در ادامه بررسی‌ها این فرضیه که دختر نوجوان به‌طور خود خواسته خانه را ترک کرده باشد قوت گرفت. بنابراین ماموران به دستور بازپرس جنایی و با هدف تحقیق در مورد این فرضیه سراغ دوستان کوکب رفتند. در تحقیقاتی که از دوستان کوکب صورت گرفت یکی از آنها سرنخ اصلی را به دست تیم تحقیق داد.

 

دختر نوجوان گفت: کوکب مدتی بود که با پسری آشنا شده بود. او برایم تعریف کرد که با در یک کانال تلگرامی با پسری آشنا شده که بعدها فهمیده‌ است که پسر 23 ساله افغان است. در این مدت به پسر افغان که فاضل نام داشت علاقمند می شود. علاقه آنها به حدی می رسد که تصمیم به ازدواج می‌گیرند اما خانواده کوکب به خاطر سن کم دخترشان با این ازدواج مخالفت می کنند. کوکب هم که با پاسخ نه از سوی خانواده‌اش مواجه شده بود تصمیم به فرار گرفت. من می‌دانستم که کوکب می‌خواهد از خانه فرار کند، حتی به او گفتم که این کار را نکند اما او گوش نکرد، چون تصمیمش را گرفته بود. آنطور که کوکب برایم تعریف کرد، قرار بود به بهانه جشن تولد از خانه بیرون بیاید و شبانه با فاضل تهران را به مقصد یکی از شهرهای اطراف ترک کند. من شماره‌ای از فاضل دارم اما هر چه با آن تماس می‌گیرم خاموش است.

 

با اطلاعاتی که دوست کوکب در اختیار تیم تحقیق قرار داد، بررسی‌ها برای یافتن فاضل و کوکب ادامه یافت. در ادامه بررسی‌ها باتوجه به مشخص شدن هویت فاضل، ماموران موفق شدند برادر مرد افغان را در تهران شناسایی کنند.

 

ماموران سراغ برادر فاضل رفتند و با کمک او به اطلاعات جدیدی دست یافتند. بررسی‌ها نشان می داد که فاضل به همراه کوکب با کمک قاچاق‌برها به ترکیه فرار کرده و در کمپی در آن کشور زندگی می‌کنند تا از آنجا به یونان و بعد از آن به دیگر کشورهای اروپایی بروند.

 

ماموران در ادامه بررسی ها با کمک برادر فاضل موفق شدند با کوکب تماس تلفنی برقرار کنند. دختر  نوجوان به ماموران گفت: من در تلگرام با فاضل آشنا و بعد از مدتی به او علاقمند شدم. زمانی که با پاسخ منفی خانواده ام مواجه شدم تصمیم گرفتیم پنهانی با هم ازدواج و ایران را به مقصد کشورهای اروپایی ترک کنیم. ما در ایران با هم ازدواج کردیم و بعد از آن قاچاقی به ترکیه آمدیم. در حال حاضر هم در کمپ هستیم و تصمیم نداریم که به هیچ وجه به ایران برگردیم. بازگشت ما به ایران برابر است با مخالفت‌های خانواده‌ام و من نمی توانم عشق فاضل را فراموش کنم.

 

باتوجه به اطلاعاتی که در تحقیقات بدست آمد به دستور بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، از پلیس بین الملل خواسته شد تا کوکب را پیدا کنند و به ایران بازگردانند.این درحالی است که یکی از بستگان نزدیک کوکب نیز برای یافتن او به ترکیه رفته است.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.