2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
گزارش واقعی از خانه شبح زده

گزارش واقعی از خانه شبح زده

گروه نخستی که برای اجاره خانه آمده بودند نتوانستند حتی برای مدت یک شب کامل در آنجا بمانند.

دوات آنلاین-یک زوج آمریکایی ادعا می‌کنند خانه شان در ایالت میزوری روح زده است. آن‌ها می‌خواهند خانه خود را با کمک سایت اجاره به افرادی که در جستجوی هیجان و ترس و لرز هستند اجاره بدهند.

 

این زوج می‌گویند در خانه شان روح مردی بلند قد که کت و شلوار پوشیده و کلاه بزرگی بر سر گذاشته وجود دارد و آن دو پس از این نمی‌توانند در این مِلک زندگی کنند و به جای اینکه خانه را به فروش برسانند، تصمیم گرفتند آن را در سایت اجاره املاک «ایر بی ان پی» در فهرست خانه‌های اجاره‌ای قرار بدهند.

 

بنا به گزارش «فاکس نیوز» گروه نخستی که برای اجاره خانه آمده بودند نتوانستند حتی برای مدت یک شب کامل در آنجا بمانند.

 

زوج «کلارک» به این شبکه می‌گویند: یکی از دختران جوانی که در خانه مانده بود، می‌گوید یک جسم تاریک را روی پله‌ها دیده و دیگری می‌گفت که جسم تاریک مشابهی را روی بالکن اصلی اتاق خواب در طبقه دوم دیده است.

 

این صاحبخانه افزود: مرد جوانی که خانه را کرایه کرده بود می‌گوید که بوی شدید گوگرد استشمام می‌کرده که به قول خودش بوی جن و شیاطین بوده است، همین کافی بود تا او خانه را ترک کند، آن‌ها ساعت ۶ بعد از ظهر به خانه آمدند و پاسی از شب گذشته آنجا را ترک کردند.

 

کلارک می‌گوید خانه را در ماه آگوست سال ۲۰۱۷ میلادی خریدیم و در اکتبر همان سال به خانه نقل مکان کردیم. من و خانواده ام با ورود به خانه اتفاقات عجیب و غریبی را در زمان برگزاری جشن کریسمس دیدیم، حتی سگ ما هم رفتار‌های عجیب و غریبی انجام میداد که فکر کردیم کمی لج کرده و یک دندگی می‌کند.

 

او می‌گوید: هر چه قدر ماندن ما در خانه بیشتر طول می‌کشید، صدا‌ها بدتر می‌شد، کار تا حدی پیش رفت که تلویزیون صدایش خود به خود بلند‌تر می‌شد و وسیله گرمایشی خانه به خودی خود روشن می‌شد، دخترم در خواب راه می‌رفت و با کلمات عجیبی سخن می‌گفت و حرکت‌هایی شبیه به جن زده‌ها انجام می‌داد، که این کار‌ها و حرکات عجیب فقط در خانه رخ می‌داد و وقتی مثلاً به خانه مادربزرگش می‌رفتیم او به حالت طبیعی برمی گشت و به محض اینکه به خانه خودمان می‌آمدیم، دردسر‌ها دوباره از نو شروع می‌شد.

 

آقای «آرون» و همسرش هر دو یک مرد بلند قد کت و شلوار پوش با کلاه بلندی را دیده اند، و دختر آن‌ها هم صدای hello گفتن یک نفر با صدای بلند را وقتی او و پدرش به خانه باز گشته بودند شنیده است.

 

هفت ماه پس از انتقال به خانه و کمک گرفتن از گروه جن گیر و شکارچیان شبح، هیچ چیز تغییر نکرد و خانواده تصمیم گرفتند خانه را ترک گویند و ماجرای زندگی آنان در برنامه The Dead Files پخش شد.

 

منبع: تابناک

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.