2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
چالش دربطری چیست و چه هدفی را دنبال می کند

چالش دربطری چیست و چه هدفی را دنبال می کند

این روزها چالش در بطری را شاهد هستیم که اتفاقا برخی سلبریتی های ایرانی از جمله سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز به آن پیوسته است.

دوات آنلاین- چالش در بطری رو به گسترش است. هر چالشی که در فضای مجازی ایجاد می شود هدفی را دنبال می کند. مثلا چالش سطل یخ که یک سال پیش به جریان افتاد و برخی سلبریتی های ایران از جمله علی کریمی نیز به آن پیوستند با انگیزه تحمل سختی برای رسیدن به یک هدف بزرگ ایجاد شده بود. قبل از آن هم چالش تراشیدن موی سر بود که به منظور حمایت از کودکان بیمار به جریان افتاده بود.

 

این روزها چالش در بطری را شاهد هستیم که اتفاقا برخی سلبریتی های ایرانی از جمله سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و سام اصغری نیز به آن پیوسته اند.

 

این چالش اولین بار توسط چند رزمی کار قزاقستانی رونمایی شد و آنها از رزمی کاران معروف جهان خواستند که در این چالش شرکت کرده و مهارت خود را به نمایش بگذارند.

 

فارابی داولچین رزمی کار اهل قزاقستان اولین فردی نبود که وارد این چالش شد اما با ورود او به این چالش بود که چالش در بطری بسیار مشهور شد. هرچند بسیاری از کسانی که وارد چالش دربطری شده اند هدف اصلی از این چالش را نمی دانند و فقط می گویند که برای جذابیت این کار را کرده اند. اما داولچین می گوید مهمترین دلیل اینکه وارد این چالش شده است نشان دادن ظرافت برخی مهارت هاست.

 

او می گوید: چالش در بطری اول بی هدف به نظر می رسد اما من می خواستم بگویم مردم بدانند گاهی زدن ضربه به چیزی که طاقت آن ضربه را ندارد چطور می تواند باعث انهدام شود مانند پرت شدن در بطری!

 

در واقع چالش در بطری نشان دادن مهارت فارا است. که با همین هشتگ هم از سوی فارابی به راه افتاد اما در نهایت این هشتگ موفق نبود با هشتگ چالش در بطری مشهور شد.

 

اروسن هیو، طراح برجسته مد نیز ویدئویی از خودش در این چالش منتشر کرد با هشتگ ” چالش در بطری “. در طول یک هفته ویدئوی او توسط بیشتر از یک ملیون نفر دیده شد. آقای هیو بعد از آن مکس هالووی، قهرمان تمام ادوار مشت زنی را به این چالش دعوت کرد.

 

آقای هالووی به سرعت این چالش را پذیرفت و ویدئوی خود را در اینستاگرام منتشر کرد که در عرض ۴ روز، ۲ میلیون بار دیده شد. او سپس موزیسین مشهور آمریکایی، جان میر را به این چالش دعوت کرد. جان میر هم بعد از شرکت در این چالش بار دیگر جیسون استتهام را دعوت کرد.

 

بعد از آن مک گریگور هم ویدئو خود را منتشر کرد. مک گریگور هم فلوید میودر اسطوره بوکس را به شرکت در این چالش دعوت کرد. این دو گذشته در مسابقه فینال معروف بوکس سال ۲۰۱۷ با هم مبارزه کرده بودند که میودر برنده شده بود.

 

ویدئو استتهام ۱۴ میلیون بار و ویدئو مک گریگور بیش از ۹ میلیون بار دیده شد. همانطور که می دانید تا کنون افراد مشهور زیادی از جمله رایان رینولدز، الی گولدینگ و بسیاری دیگر این چالش را انجام داده اند.

 

این چالش که سرعت و مهارت رزمی شما را به چالش می کشد در صورتی که نکات ایمنی را رعایت کنید کاملا بی ضرر است اما اگر قصد دارید از خود فیلم هم بگیرید ما به شما می گوییم چطور دربطری را با یک ضربه پرت کنید. کافی است کمی در بطری را شکل کنید و بعد با یک حرکت پا که اتفاقا بهتر است شصت پای شما برای ضربه زدن انتخاب شده باشد ضربه محکمی را به در بطری بزند.

 

شما با این کار یک فیلم جذاب از خود گرفته اید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.