2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رابطه‌‌بازیکن‌مشهوربایک دندان پزشک

رابطه‌‌بازیکن‌مشهوربایک دندان پزشک

این بازیکن با آنکه متاهل است، ولی به یکسری مسایل اخلاقی پایند نیست و این مسئله حالا نسخه‌اش را پیچیده است.

دوات آنلاین-اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ایران باعث شده یکی از باشگاه‌ها نسخه دو بازیکن خودش را بپیچد!

 

یکی از بازیکنان معروف فوتبال ایران به خاطر رابطه‌اش با یک دندانپزشک محکوم به جدایی از باشگاهش شد! شهره و آوازه رابطه آنها در باشگاه پیچیده و حتی مسئولان هم به تنگ آمده‌اند. روزی که این بازیکن جذب شد، بعضی‌ها به مسئولان باشگاه گفتند بازیکن فوق حاشیه‌ساز است و می‌تواند دردسر بیافریند ولی از آنجا که تیم به او نیاز داشت، جذب شد و آمد.

 

در روزهای اول هم سرمربی تلاش کرد این بازیکن را وادار کند تا از حاشیه‌هایش بکاهد اما رفته رفته مشکل بیشتر و بیشتر شد. این بازیکن با آنکه متاهل است، ولی به یکسری مسایل اخلاقی پایند نیست و این مسئله حالا نسخه‌اش را پیچیده است.

 

باشگاه لیگ برتری در نهایت بعد از این رابطه جنجالی‌اش و همچنین حاشیه سازی برای یکی دیگر از بازیکنان تیم تصمیم گرفت تا او را حذف کند و به بازیکن دیگری فرصت دهد. این بازیکن معروف، باعث شد تا یکی دیگر از همبازیانش هم با افرادی آشنا شود که حضور آنها در زندگی‌اش، به فوتبال او لطمه زیادی بزنند. باشگاه در نهایت تصمیم گرفت نسخه بازیکن دوم را هم بپیچد چون با وجود پول خوبی که گرفت، سود آنچنانی برای تیم نداشت.

 

منبع: خبر ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.