2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حرف‌های پریانکا چوپرا ،ستاره بالیوود درباره ازدواجش با نیک جوناس

حرف‌های پریانکا چوپرا ،ستاره بالیوود درباره ازدواجش با نیک جوناس

بهترین چیز درباره ازدواج با مردی مثل نیک این است که او از آنچه که ما می خواهیم در کار خودمان انجام دهیم آگاهی دارد.

دوات آنلاین-بعید است کسی از علاقه‌مندان به بالیوود و سنمای هند باشد و پریانکا چوپرا را نشناسد. او بی شک یکی از ستارگان بزرگ بالیوود است. پریانکا چوپرا در این گفت‌وگو بیشتر درباره ازدواجش با نیک جوناس صحبت کرده است:

 

پریانکا چوپرا درباره حضور بازیگران بالیوودی در هالیوود گفته:" هر زمان که کسی از من می پرسد که چرا بازیگران بالیوودی بیشتری به هالیوود نمی آیند و چرا آنها تمایلی به رشد ندارند؟ من پاسخ می دهم که فکر نمی کنم که شما برای رشد به هالیوود نیاز داشته باشید. امید و رویای من این است که نمایندگان جنوب آسیا را ببینم. این ساده نیست اما باید مردم را در هر جایی دید و شمرد مثل حضور در نقش هایی که بازی در آنها مثل یک مبارزه است. ما باید ذهن مردم را درباره این موضوع باز كنیم."

 

پریانکا چوپرا درباره ازدواجش با نیک جوناس هم گفته:" من با پسری ازدواج کردم که به اندازه من کار می کند و این عالی است. برنامه های ما کاملا با هم انطباق دارند. بهترین چیز درباره ازدواج با مردی مثل نیک این است که او از آنچه که ما می خواهیم در کار خودمان انجام دهیم آگاهی دارد. منظورم این است که حرفه او به معنای واقعی کلمه طولانی تر از من است. او تقریبا برای 20 یا 21 سال در این حرفه و تجارت حضور دارد. او می داند که در این حرفه چه اتفاقی رخ می دهد و او  از فداکاری ها برای جایی که او و خانواده او می خواهند باشند آگاهی دارد."

 

پریانکا در ادامه گفت:" به یاد دارم ملاقات دوم یا سوم من با نیک زمانی بود که من یک دیدار بزرگ با تیم خودم از هند داشتم. در لس آنجلس تیم من از هند و تیم من از آمریکا هر دو حضور داشتند و ما به همراه دوستان خودمان در یک فایل بودیم. یک تعطیلات آخر هفته به یادماندنی بود. همه دوستان ما می گفتند که چرا شما باید بروید؟ الان به سرکار نروید و من تلاش می کردم که کسی برای لغو جلسه به من دلیلی ارائه دهد که من جلسه را لغو کنم. نیک نادیده گرفت و من گفتم او من را درک نکرد؟ شما می دانید اگر کسی یک دلیل به من ارائه می داد او دوباره من را نادیده می گرفت. در نهایت برای سومین بار او در کنار من قرار گرفت و گفت من احمق نیستم و فقط می خواهم تو بدانی که من می دانم تو چقدر سخت کار می کنی برای جایی که می خواهی باشی. اگر تو بتوانی جلسه خود را لغو کنی این کار را انجام می دهی؟ می توانی جلسه خود را لغو کنی؟ من گفتم نباید این کار را بکنم. او در پاسخ گفت که خب این کار را نکن. من قصد دارم دوستانم را برای شام بیرون ببرم. ما برای تو صبر می کنیم. تمام کن و برگرد. او از دوستان ما میزبانی کرد و صبر کرد تا من بروم و برگردم."

 

پریانکا چوپرا مشغول نوشتن کتاب خاطرات خود به اسم ناتمام است. این کتاب درباره خاطرات و مقالات شخصی و نظرات و داستان هایی از زندگی شخصی پریانکا است و پریانکا گفته این کتاب در سال آینده منتشر خواهد شد. همچنین پریانکا گفته دو فیلمنامه هندی را مطالعه کرده است و او قصد دارد در سال 2020 در یکی از این فیلم ها بازی کند. در سال 2020 بیستمین سال فعالیت پریانکا چوپرا در زمینه بازیگری کامل می شود.

 

منبع: جهان بالیوود

bollywoodworld.blogfa.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.