2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تصمیم به طلاق در شب عروسی

تصمیم به طلاق در شب عروسی

آن شب بعد از جشن در خانه خودمان بر سر رفتار بعضی از بستگان مان دعوا کردیم. دعوای ما تا صبح طول کشید و اولین شب زندگی مشترکمان به جهنم تبدیل شد.

دوات آنلاین-زندگی ساریناو فرزان چندساعت بیشتر دوام نیاورد. آنها درست همان شب عروسی با هم درگیر شدند و وقتی سارینا به خانه مادرش رفت، فرزان تصمیم به جدایی گرفت.

 

این زوج هفته گذشته دادخواست طلاق خود را به دادگاه خانواده تهران ارائه کردند و به قاضی گفتند که دیگر حاضر به ادامه زندگی مشترک نیستند.

 

مرد ۲۶ ساله وقتی رو به روی قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت، درباره علت درخواست طلاق به قاضی گفت: من و سارینا یك روز هم نتوانستیم کنار هم زندگی کنیم، دعوای ما از همان شب عروسی شروع شد. آن شب بعد از جشن در خانه خودمان بر سر رفتار بعضی از بستگان مان دعوا کردیم. دعوای ما تا صبح طول کشید و اولین شب زندگی مشترکمان به جهنم تبدیل شد، تمام ذوق و شوق عروسی از سرمان رفت و آن شب با هم قهر بودیم. فردا صبح وقتی از خواب بیدار شدم خیلی تعجب کردم، سارینا در خانه نبود.

 

اول فکر کردم رفته خرید، ولی وقتی منتظرش ماندم، نیامد. از آنجا که با هم قهر بودیم به او زنگ نزدم. ولی وقتی نیامدنش طول کشید، نگران شدم و یك پیامك برایش فرستادم. در کمال ناباوری او گفت که اول صبح از خواب بیدار شده و به خانه مادرش رفته است و تا وقتی از او عذرخواهی نکنم به خانه برنمی گردد. خیلی تعجب کردم و از طرفی هم عصبانی شدم.

 

این زن اول زندگی مان آبروی هردویمان را برد، وقتی فردای عروسی بدون آن که خبر بدهد، به خانه مادرش رفت، مرا بی اعتبار و بی ارزش کرد. با این کار سارینا، بقیه چه فکری درباره من و زندگیمان می کنند. او نباید به خاطر یك دعوای ساده زناشویی از خانه قهر می کرد و می رفت، نباید موضوع را به خانواده اش می گفت و آبروریزی راه می انداخت، او وقتی با اولین دعوا چنین رفتاری می کند، در مقابل مشکلات و اختلافات بعدی می خواهد چه عکس العمل و واکنشی از خودش نشان دهد، سارینا نشان داد که زن زندگی نیست و آستانه تحملش خیلی پایین است. او آمادگی ازدواج و زندگی مشترك ندارد، برای همین بهتر است که زندگی ما هنوز شروع نشده تمام شود تا در آینده با مشکلات و اختلافات جدی تر مواجه نشویم، من دیگر نمی خواهم در کنار چنین زن نازك نارنجی و ضعیفی زندگی کنم.

 

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهر من دنبال بهانه بود، وگرنه هر زنی جای من بود از خانه قهر میکرد. تحمل آن خانه برایم غیرممکن بود، فرزان درست شب اول زندگی مشترکمان تا صبح فریاد کشید و سرم داد و بیداد کرد، به من فحش داد و توهین کرد.

 

از آنجا که این اولین شبی بود که زندگی جدیدم را آغاز کرده بودم و هنوز به آن عادت نداشتم، این رفتار فرزان برایم غیرقابل تحمل بود، کدام عروسی، اولین شب زندگی اش تا صبح گریه می کند و اشک می ریزد. شوهرش هم بعد از کلی داد و دعوا به راحتی می‌خوابد. دیگر تحمل آن خانه را نداشتم، برای همین به خانه مادرم رفتم تا کمی آرام شوم، ولی فرزان به دنبالم نیامد و حاضر نشد با یك عذرخواهی این ماجرا را تمام کند. او گفت حالاکه به خانه مادرت رفته ای دیگر برنگرد. برای همین من هم دیگر نمی خواهم در کنار این مرد زندگی کنم.

 

 در پایان نیز قاضی پس از شنیدن صحبت های این زوج رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و آنها را برای حل شدن مشکلشان به مرکز مشاوره فرستاد.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.