2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دردسرعشق کورزن‌مشهور اینستاگرام

دردسرعشق کورزن‌مشهور اینستاگرام

بعد از اینکه توانستم با سمانه رابطه عاشقانه را آغاز کنم توانستم به عکس های شخصی او دسترسی پیدا کنم و سپس اقدام به تهدید و اخاذی از سمانه کردم.

دوات آنلاین-پسر فریبکار با سوء استفاده از احساسات و عواطف زن جوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام نقشه یک اخاذی عاشقانه را طراحی کرد.

 

سرهنگ تورج کاظمی، رییس پلیس فتا تهران گفت: چندی قبل زنی به نام سمانه 45 ساله با حضور در اداره پلیس از ماجرای گرفتار شدن در دام اخاذی‌های یک عشق کورکورانه خبر داد.

 

وی افزود: زن جوان که در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک صفحه فروش زیور آلات دارد عنوان کرد که چندی قبل با مرد جوانی که خود را فروشنده زیورآلات معرفی کرده بود آشنا شدم و بعد از مدتی که با هم به صورت اینترنتی در تماس بودیم بین ما علاقمندی ایجاد شد و ارتباط کاری ما به یک ارتباط عاطفی تبدیل شد.

 

رییس پلیس فتا تهران ادامه داد: سمانه در تحقیقات پلیسی گفت که با گذشت مدتی از رابطه عاطفی مان، میثم پیشنهاد ازدواج داد و با رفتارهایش توانست اعتماد و علاقه مرا جلب کند و همین کافی بود تا میثم به اطلاعات شخصی و خصوصی ام دسترسی پیدا کند اما نمی دانستم پشت این چهره عاشقانه میثم، مردی فریبکار و اخاذ وجود دارد.

 

سرهنگ تورج کاظمی گفت: سمانه در ادامه حرفهایش گفت که بعد از مدتی رابطه عاطفی بین ما سرد شد و میثم هر روز از من درخواست پول می‌کرد و او دیگر مرد رویاهای من نبود و رابطه مان سرد شد تا اینکه تصمیم به پایان این دوستی گرفتم که در این زمان میثم از من درخواست پول کرد که دیگر نپذیرفتم و میثم تهدید کرد  اقدام به انتشار عکس‌هایم در فضای مجازی می کند.

 

 وی افزود: ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که سمانه بخاطر اینکه در فضای مجازی اینستاگرام چهره‌ای سرشناس است از ترس آبرویش از پلیس کمک خواسته است.

 

رییس پلیس فتا تهران ادامه داد: ماموران با تجسس‌های فنی و پلیسی موفق به شناسایی میثم 25 ساله شدند که در بررسی ها مشخص شد وی در خیابان انقلاب زندگی می کند که در عملیاتی غافلگیرانه این متهم دستگیر شد.

 

متهم در اعترافاتش به ماموران گفت: وقتی فهمیدم که سمانه در اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و بین مشتریانش سرشناس است به بهانه اینکه با او همکار هستم یک رابطه دوستی را شروع کردم و بعد از اینکه توانستم با سمانه رابطه عاشقانه را آغاز کنم توانستم به عکس های شخصی او دسترسی پیدا کنم و سپس اقدام به تهدید و اخاذی از سمانه کردم.

 

سرهنگ کاظمی گفت:  برخی از مجرمان سایبری برای رسیدن به اهداف سوء خود دست به اعمال متقلبانه ای می زنند تا  با فریب قربانی خود و پیشنهاد دوستی و طرح ازدواج به عمل مجرمانه خود تحقق دهند که باید از خودمان بپرسیم محتوایی که در فضای مجازی منتشر یا ارسال می‌کنیبم به موجب انتشار آن، با عث ایجاد مزاحمت و لطمه به آبرو و موقعیت اجتماعی خود نمی گردد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.