2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

فاطمه رادمنش در مرحله دوم برنامه عصر جدید نقش زنی با شوهر افغانستانی را بازی کرد

دوات آنلاین-فاطمه رادمنش که در مرحله قبل نقش مادر شهیدی را که همراه گروه 23 نفر بود، بازی کرده بود، در این مرحله نقش یک زن با شوهر مهاجر افغانستانی را بازی کرد و به موضوع کودکان بی شناسنامه پرداخت. اما داوران عقیده داشتند اجرای او نسبت به مرحله قبل ضعیف‌تر بود. در هر صورت رویا نونهالی و بشیر حسینی به او چراغ سفید دادند و وقتی کار به نظر تماشاچیان رسید آنها رای مثبت دادند.

 

صعود فاطمه رادمنش به مرحله دو عصر جدید با حاشیه‌هایی همراه بود و عده‌ای گفتند او بازیگر حرفه‌ای است اما خودش در پاسخ به این موضوع گفت اگر چهره‌ای شناخته‌شده است چرا رویا نونهایی و امین حیایی او را نمی‌شناسند؟

 

اجرای قبلی فاطمه رادمنش را اینجا ببینید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/03/01
خانم رادمنش استعداد فوق العاده ای در این زمینه دارند اجرای این دفعه ایشون عالی بود اما متن تاثیر گذاری نداشتن البته نمی شه گفت متنشون تاثیر گذاری نبود روی کسی که این طعم رو چشیده تاثی خودش رو گذاشت و این که ما این اجراشون رو زیاد دوست دوست نداشتیم به این دلیل بود که واقعا این مشکل جامعه رو نمی تونیم درک کنیم اجرای سابق ایشون درباره جنگ بود و به نوعی چون که ما طعم جنگ رو چشیدیم تاثیر بسیار زیادی روی ما گذاشت خیلی استعداد هست که یک نفر بتونه در یک اجرا با دو لهجه رو صحبت کند ما توی این برنامه هدفمون کشف استعدادها است
ناشناس 1398/02/31
کار قبلش عالی بود،ولی تو این مرحله حقش نبود انتخاب شه.نوید قاسمی عالی بود.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.