2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
نظر مردم درباره سریال دلدار ؛ ضعف‌ها و قوت‌ها

نظر مردم درباره سریال دلدار ؛ ضعف‌ها و قوت‌ها

خیلی‌ها ممکن است در زندگی شکست بخورند اما مهم این است که دوباره بلند شوند و به راه‌شان ادامه بدهند. سریال دلدار این را به خوبی نشان داده.

دوات آنلاین-سریال دلدار در این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و خیلی‌ها با دقت سرنوشت شخصیت‌های سریال را دنبال می‌کنند. در این میان مردم نظرات متفاوتی درباره سریال دلدار دارند که برخی از آنها را می‌خوانید.

 

مجید همتی از چابهار نوشته است: اوایل سریال اصلا خوب نبود اما هر چه جلوتر رفت بهتر شد و حالا خیلی هیجان دارد و منتظر هستم ببینم آخر و عاقبت آرش و بقیه چه می‌شود. برای من آرش از بقیه مهم‌تر است چون اولا یک نخبه است که قدرش را ندانسته‌اند. دوم این‌که ناخواسته و از سر غیرت برادری کار بدی انجام داده و دچار عذاب وجدان است و از طرفی با قانون هم مواجه است.

 

نیلوفر زمانی نظر داده است: این‌که مادر آرش با ازدواج پسرش با رونا مخالفت می‌کند اصلا خوب نیست. رونا به هر دلیلی در ازدواج قبلی‌اش شکست خورده است. این‌که دلیل نمی‌شود دیگر ازدواج نکند یا این‌که دچار اشکال و عیب و ایراد باشد. این نوع نگاه اصلا خوب نیست.

 

سعید-ن نوشته است: خیلی‌ها ممکن است در زندگی شکست بخورند اما مهم این است که دوباره بلند شوند و به راه‌شان ادامه بدهند. سریال دلدار این را به خوبی نشان داده. رونا و برادرش هر دو نفری شکست‌هایی را تجربه کرده‌اند اما می‌خواهند آن را جبران کنند. طبیعی هم هست که اولش با مشکلاتی مواجه بشوند. موضوع سریال در کل خیلی جالب است اما من بازی خیلی از بازیگران را دوست ندارم. مثلا رونا زیاد خوب بازی نکرده. حتی بازی آرش و خواهرش هم چندان جالب نیست اما بازی سامان خیلی خوب است.

 

فاطمه یکی دیگر از مخاطبان است که عقیده دارد این سریال کاملا تکراری است و حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد: این‌که پسری بی‌پول عاشق دختری پولدار بشود. یا این‌که چند جوان بخواهند کار و کسب تازه‌ای راه بیندازند و با مشکل مواجه بشوند یا این‌که کسی اتفاقی دیگری را بکشد یا هر بلایی سرش بیاورد همه موضوعات تکراری هستند که قبلا سریال‌های خوبی درباره‌شان ساخته شده است و این سریال حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد.

 

مخاطب دیگری که خودش را معرفی نکرده، نوشته است: بزرگ‌ترین مشکل سریال این است که آدم‌های ان زیاد هستند و هر کدام برای خودشان ماجرایی جداگانه دارند. بیننده نمی‌تواند روز یک موضوع تمرکز کند و همین باعث سردرگمی می‌شود. ای کاش به جای این همه داستان فقط یک داستان را خیلی خوب نشان می‌داد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/02/28
خیلی ام قشنگ بود
ناشناس 1401/04/01
خیلی خوب بود
عزت‌یار 1398/10/22
سریال دلدار برایم جالب و دل‌چسب بود! ولی بعد از این‌که آرش و پژمان باهم دعوا کردند همه زیبایی‌های فیلم به زشتی تبدیل شد و داستانش تهوّع‌آور گردید؛ چرا که بعد از این ماجرا (قسمت دهم به بعد) نقش "آرش" یک‌نقش منفور، تندرو، احساساتی، ترسو و بی‌عقل جلوه می‌کند. من درک می‌کنم که قصد داستان‌ساز این فیلم، خلق مشکلات برای بازی‌گر نقش اول فیلم بوده است؛ اما به‌جای این‌که به بازی‌گر نقش یک مبارز سرسخت با زند‌گی را در این فیلم بدهد، نقش یک آدم احساساتی و احمق را داده است. ضعف دیگر متوجه بازی‌گران فیلم می‌شود، کاش به‌جای تمرکز بسیار روی چهره‌ی بازی‌گر، به خلاقیت و مهارت بازی‌گری او توجه می‌شد؛ مثلا: آرش چهره‌ی خوبی دارد امّا بازی‌اش دل‌چسبی قابل ملاحظه‌ای ندارد، خصوصاً بعد از قسمت دهم که کاملاً فیلم از چشمم افتاد.
ناشناس 1398/03/17
بسیار عالی هم موضوع بسیار جالبی داشت وهم بازیگران بسیار خوبی خیلی اموزنده بود ممنونم
ناشناس 1398/03/02
خیلی خیییییییییییییییییییییییلی مسخره
مریم 1398/02/30
با سلام.این سریال بدرد ماه مبارک نمی خوردو تکراری ست.بنده قسمت ها اول دیدم گذاشتمش کنار.بازیگران تکراری جملات تکراری

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.