2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
زن‌کشی به‌خاطر درخواست طلاق

زن‌کشی به‌خاطر درخواست طلاق

متهم دیروز در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و درخواست کرد آزاد شود.

دوات آنلاین-زنی که برای جدایی از شوهرش اقدام کرده‌بود با خشم شوهر مواجه شد و به ضرب چاقوی او به قتل رسید. متهم دیروز در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و درخواست کرد آزاد شود.

 

به گزارش دوات آنلاین براساس محتویات پرونده سال 89 به ماموران خبر دادند که زنی در خیابان با چاقو به قتل رسیده‌ است. ماموران در محل حاضر شدند و ضارب را که شوهر این زن بود بازداشت کردند. او به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: او را کشتم چون می خواست از من جدا شود و بچه‌ها را با خود ببرد.

 

وقتی مرد جوان دستگیر شد خانواده مقتول برای شکایت به دادسرا رفتند. یکی از اعضای خانواده مقتول در توضیح این قتل گفت: نازی سالها قبل با سعید ازدواج کرد. زمانی که آنها ازدواج کردند سعید خیلی خوب کار می‌کرد و همه چیز عالی بود اما مدتی بعد در حالیکه نازی فرزند اولش را باردار بود، شوهرش معتاد شد . نازی به فاصله یک سال فرزند دومش را هم باردار شد و در این مدت اعتیاد سعید بسیار شدت گرفت و دیگر ادامه زندگی با او غیرممکن بود. نازی بارها سعی کرد کاری کند که سعید اعتیادش را ترک کند اما این کار شدنی نبود و سعید مدام نازی را اذیت می‌کرد و چندین بار او را کتک زده‌ بود.

 

بالاخره نازی مجبور شد طلاق بگیرد. او تصمیمش را گرفته بود و به سعید هم گفت حتی اگر مخالفت کند از او جدا خواهد شد. وضعیت سعید آنقدر وخیم بود که قاضی بعد از چند جلسه به رغم اینکه سعید مخالف جدایی بود حکم طلاق را صادر کرد و نازی داشت کارهای اجرایی آخر را انجام می‌داد که سعید به او حمله کرد و او را کشت.

 

بعد از صدور کیفرخواست برای سعید پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم پای میز محاکمه رفت و با درخواست اولیای دم حکم قصاص صادر شد تا اینکه بعد از چندین سال به دلیل اینکه اولیای‌دم موفق نشدند تفاضل دیه را بپردازند قبول کردند در قبال گرفتن 300 میلیون تومان رضایت دهند اما متهم فقط توانست 100 میلیون تومان پول آماده کند. او  سرانجام در نامه ای از دادگاه درخواست تعیین تکیلف کرد.

 

صبح دیروز جلسه بررسی این درخواست برگزار شد. از آنجایی که متهم به دلیل مصرف مواد مخدر به شدت آسیب دیده‌ بود و نمی‌توانست واضح صحبت کند وکیل مدافعش به جای او حرف زد و درخواست کرد دادگاه او را آزاد کند. ق

 

ضات بعد از توضیحاتی که شنیدند به متهم 18 ماه فرصت دادند تا پول درخواستی اولیای‌دم را آماده کند و از وکیل مدافع دو طرف خواستند تا با مذاکره به راه حل مشترک برسند. در صورتی که دو طرف نتوانند توافق کنند دادگاه تصمیم خواهد گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.