2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فاطمه شریفی 7 ساله بعد از 2 هفته پیدا شد

فاطمه شریفی 7 ساله بعد از 2 هفته پیدا شد

فاطمه در ایستگاه گلشهر توسط مأمورین پلیس پیدا و به بهزیستی کرج منتقل شده بود.

دوات آنلاین-فاطمه شریفی، دختر بچه ۷ ساله افغانستانی که دو هفته پیش گم شده بود، توسط بهزیستی به خانواده اش تحویل داده شد.

 

دو هفته پیش دختر بچه ۷ ساله افغانستانی در خیابان مرتضوی تهران، پس از خروج از منزل برای بازی، به خانه باز نمی‌گردد و خانواده وی با مراجعه به پلیس اعلام مفقودی می‌کنند.

 

حال با گذشت دو هفته از مفقود شدن کودک، صبح دیروز با تماس سازمان بهزیستی استان البرز با خانواده وی، فاطمه شریفی به آغوش خانواده باز می‌گردد.

 

مادر فاطمه شریفی در گفتگو با مهر درباره پیدا شدن فرزندش می‌گوید: صبح دیروز و پس از تماس بهزیستی به این مرکز مراجعه کردیم و حوالی ساعت ۱۱ فاطمه را تحویل گرفتیم. فاطمه دو هفته پیش پس از خروج از منزل به مترو نواب و سپس صادقیه رفته و بعد از آن با مترو کرج به ایستگاه گلشهر رفته است.

 

وی ادامه می‌دهد: فاطمه در ایستگاه گلشهر توسط مأمورین پلیس پیدا  و به بهزیستی کرج منتقل شده بود. در طول این دو هفته نیز در بهزیستی بوده و مسئولان بهزیستی در حال جستجوی ما بوده اند و پس از یافتن شماره تلفن، خبر پیدا شدن دخترم را اعلام کردند

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.