2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بازیکنـانـی که تابستــان آزاد خواهنــد بـود؛ از ستارگان آبی تا آقای گل برزیلی

بازیکنـانـی که تابستــان آزاد خواهنــد بـود؛ از ستارگان آبی تا آقای گل برزیلی

درخشش حسین حسینی و نیمکت‌نشینی رحمتی باعث شده تا همه درباره جدایی دروازه‌بان باتجربه استقلال سخن بگویند. رحمتی در لیگ برتر مشتری پر و پا قرصی به نام تراکتورسازی دارد.

دوات آنلاین-با اتمام رقابت‌های لیگ هجدهم و با نزدیک شدن به آغاز نقل‌وانتقالات تابستانی، تیم‌های لیگ برتری پا به رقابتی متفاوت خواهند گذاشت؛ رقابتی که دیگر در آن خبری از توپ و مستطیل سبز نیست و فقط و فقط پول می‌تواند برنده این رقابت را مشخص کند. در حالی به آغاز مهلت نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم که قرارداد بسیاری از بازیکنان سرشناس و نامدار لیگ با تیم‌هایشان به اتمام رسیده و مسلما با توجه به این شرایط، امسال فوتبال ایران تابستان پرحادثه‌ای را سپری خواهد کرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به لیست ستارگانی که می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد، تنور بازار تابستانی فوتبال ایران را حسابی داغ کنند.

 

 روزبه چشمی(استقلال): قرارداد روزبه چشمی در اوایل تیرماه با استقلال تمام می‌شود و هنوز خبری از مذاکره برای تمدید قرارداد نیست. چشمی فصل پر فراز و نشیبی را در استقلال سپری کرده و با توجه به اختلافاتی که با مدیران این تیم دارد بعید نیست به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود. گفته می‌شود هدف اول چشمی لیگ قطر خواهد بود.

 

 وریا غفوری(استقلال): روز جمعه مذاکرات باشگاه استقلال با وریا غفوری آغاز شد‌ و این باشگاه پیشنهادات خود را برای تمدید قرارداد به او ارائه کرد و مقرر شد این بازیکن در مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد. با توجه به خداحافظی خسرو حیدری به احتمال فراوان وریا فصل آینده را هم با پیراهن استقلال آغاز خواهد کرد.

 

 سیدحسین حسینی(استقلال): در نیم‌فصل بود که خبرهایی در خصوص جدایی حسینی از استقلال به گوش رسید اما حالا که او به شماره یک تیمش تبدیل شده بعید است این اتفاق رخ دهد و احتمالا به زودی شاهد تمدید قرارداد او با آبی‌ها خواهیم بود.

 

 مهدی رحمتی(استقلال): درخشش حسین حسینی و نیمکت‌نشینی رحمتی باعث شده تا همه درباره جدایی دروازه‌بان باتجربه استقلال سخن بگویند. رحمتی در لیگ برتر مشتری پر و پا قرصی به نام تراکتورسازی دارد.

 

 محسن مسلمان(سپاهان): قرارداد مسلمان با سپاهان تا پایان لیگ هجدهم اعتبار دارد و پس از آن او بازیکن آزاد محسوب می‌شود. با این شرایط احتمال جدایی مسلمان در پایان فصل از سپاهان وجود دارد و در صورتی که وی این تیم را ترک کند هیچ پولی به باشگاه سپاهان نمی‌‌رسد. گفته می‌شود مسلمان هم به فکر حضور در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس است.

 

 رضا اسدی(سایپا): رضا اسدی، هافبک‌دفاعی سایپا این روز‌ها به مهره کلیدی نارنجی‌پوشان تبدیل شده و با توجه به درخشش این جوان 23 ساله مسلما تیم‌های زیادی به دنبال جذب او خواهند بود. برانکو یک سال است که به دنبال جذب اسدی است و حالا با توجه به اتمام قرارداد او با سایپا فرصت مناسبی است تا سرخ‌ها به هدف نقل‌وانتقالاتی خود برسند.

 

 علی کریمی(استقلال): قرارداد علی کریمی با استقلال تا پایان فصل اعتبار داشت و حالا باید دید این بازیکن در جمع آبی‌ها می‌ماند یا یکی از رفتنی‌های سرشناس این تیم در مهلت نقل‌وانتقالات خواهد بود.

 

 شایان مصلح(پرسپولیس): شایان مصلح یکی از معدود بازیکنان پرسپولیس است که قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. شاید اگر پرسپولیس در پست مصلح بازیکن بگیرد او از جمع سرخ‌ها جدا شود.

 

 پژمان منتظری(استقلال): پژمان منتظری هم یکی دیگر از بازیکنان استقلال است که قراردادش رو به اتمام است. با توجه به جدایی رحمتی و خداحافظی خسرو حیدری احتمالا برنامه استقلال تمدید قرارداد با این بازیکن خواهد بود تا یکی از باتجربه‌های این تیم در لیگ نوزدهم همراه آبی‌ها باشد.

 

 کی‌روش استنلی(سپاهان): مسلما یکی از پرطرفدارترین خارجی‌های فوتبال ایران در بازار نقل‌وانتقالات کسی نیست جز کی‌روش استنلی. قرارداد این بازیکن برزیلی با سپاهان رو به اتمام است و از همین حالا کلی تیم از جمله استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب این مهاجم گلزن هستند و به نظر می‌رسد کار سپاهان برای تمدید قرارداد با این بازیکن بسیار سخت باشد.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.