2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ژاوی: پرسپولیس افسوس بزرگ من است

ژاوی: پرسپولیس افسوس بزرگ من است

همه افتخارات داخلی را با السد کسب کردم و امیدوار بودم لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست بیاورم .

دوات آنلاین-ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی السد حالا به پایان خط رسیده و کفش‌ها را آویخته. مهندس فوتبال در پایان روزهای بازیگری‌اش از تجربه حضور در قطر و السد می‌گوید.

 

ژاوی درباره اینکه برخی از بازیکنان  را با او مقایسه کرده و به نوعی جانشین او می‌دانند، گفت: تشبیه بازیکنان فوتبال به یکدیگر را خیلی دوست ندارم و مطمئن هستم یک بازیکنی بهتر از ژاوی در خط هافبک می‌آید؛ کارم به‌عنوان بازیکن فوتبال خیلی متفاوت بود و هیچ‌وقت توقع نداشتم تا این مرحله از زندگی خود برسم. بارسلونا و السد همیشه در قلب من هستند و از همه تشکر می‌کنم.

 

او درباره تجربه حضور چهار ساله در باشگاه السد گفت: ارزیابی من نسبت به این سال‌هایی که گذشت و حضورم در قطر خیلی عالی خواهد بود؛ از بهترین تصمیمات زندگی‌ام حضور در قطر است؛ خودم و خانواده و به ویژه فرزندانم در اینجا راحت هستیم، فرزندانم قطری به شمار می‌روند و در این کشور به دنیا آمدند؛ با رفاه و راحتی تمام زندگی می‌کنیم. از همه تشکر می‌کنم که احترام زیادی را برای من و خانواده‌ام قایل هستند. از خانواده بزرگم در باشگاه السد، کادر اداری، همبازیانم، کادر فنی و ... و همچنین افرادی که با جدیت تلاش کردند و موجب شدند طی چهار سال اخیر همیشه احساس خوشحالی داشته باشم، تشکر می‌کنم. باز هم می‌گویم یکی از بهترین تصمیمات زندگی‌ام حضور در قطر بوده است.

 

او درباره بزرگترین افسوس خود در السد گفت: همه افتخارات داخلی را با السد کسب کردم و امیدوار بودم لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست بیاورم که البته خیلی به آن نزدیک بودیم ولی در نهایت نتوانستیم آن را کسب کنیم.

 

ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهم‌ترین جامی که با السد کسب کرد، چه جامی بود و آرزوی کسب چه جامی را داشت، گفت: در همه جام‌های داخلی قطر از جمله لیگ ستارگان، جام امیر، جام قطر و شیخ جاسم توانستیم قهرمان شویم؛ امیدوار بودم به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برسیم و صاحب جام شویم اما با وجود اینکه تیمی داشتیم که خیلی خوب و متفاوت بود اما در بازی نیمه نهایی سال گذشته در عین شایستگی و بهتر بودن از پرسپولیس، شکست خوردیم؛ فوتبال است و این اتفاقات می‌افتد. همه جام‌هایی که با السد کسب کردم مهم بود ولی لیگ قهرمانان آسیا را می‌خواستم؛ به جام آسیا نزدیک بودم ولی نشد.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.