2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اعدام برای عامل‌آزار20کودک و زن
بازپرس جنایی تهران با صدور قرار مجریمت خواستار شد:

اعدام برای عامل‌آزار20کودک و زن

دختر 8 ساله: مردی که چاقو در دست داشت مرا به زور داخل خانه کشاند و با تهدید مرا آزار داد و بعد هم طلاهای من و مادرم را سرقت کرد.

دوات آنلاین-سارق شیطان صفتی که متهم است همزمان با سرقت از منازلی در تهران بیش از ۲۰ کودک و زن را مورد آزار و اذیت قرار داده است محارب شناخته شد. متهم به زودی در دادگاه انقلاب محاکمه می شود.

 

به گزارش جوان آموزش کودکان برای اینکه طعمه مجرمان و افراد تبهکار قرار نگیرند از ضروریاتی است که مسئولان و خانواده ها باید به آن توجه زیادی کنند. مجرمان حرفه ای گاهی برای اینکه به راحتی به خواسته های شیطانی خود برسند افراد خردسال را به عنوان طعمه انتخاب می کنند.

 

یکی از مجرمان حرفه ای مرد ۳۲ساله ای به نام عارف است که دی سال گذشته برای اجرای نقشه سیاه خود به در خانه هایی در مناطق جنوبی تهران می رفت و زنگ خانه ها را می نواخت و وقتی متوجه می شد که کودک یا زنی در خانه تنها است به بهانه های مختلف از جمله دادن بدهی اش به پدر خانواده وارد خانه می شد و بعد با تهدید چاقو ابتدا اقدام به آزار و اذیت کودک یا زن تنها می کرد و در نهایت با سرقت اموال گرانقیمت خانه را ترک می کرد.

 

 متهم در مدت کوتاهی که به قول خودش حدود دو ماه از جنایت هایش می گذشت هزاران زنگ خانه را به صدا در آورده و بیش از ۲۰ کودک و زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود که اکثر آنها کودکان بودند.

 

آغاز ماجرا هفتم دی سال ۹۷ بود که نخستین شکایت از مرد شیطان صفت در اداره پلیس مطرح شد. آن روز مردی سراسیمه به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد رفت و در جریان ماجرا گفت: برای انجام کاری همراه همسرم از خانه مان بیرون رفته بودیم و دختر هشت ساله ام در خانه تنها بود. ساعتی طول کشید تا کارمان تمام شد و به خانه برگشتیم. وقتی در را باز کردم با بهم ریختگی وسایل خانه مان روبه رو شدم که حکایت از این داشت سارق یا سارقانی به خانه مان دستبرد زده اند. نگران دخترمان شدم که صدایی از او شنیده نمی شد که به سرعت به اتاق خواب رفتم و مشاهده کردم دست و پا و دهان دخترم بسته شده و روی زمین افتاده است. وقتی دست و پایش را باز کردم دخترم گریه می کرد که به مادرش گفته بود سارق شیطان صفتی او را آزار و اذیت کرده است.

 

دختر بچه هشت ساله نیز به مأموران گفت: در خانه تنها بودم که زنگ خانه مان به صدا در آمد. آیفون را برداشتم که مردی گفت با پدرم کار دارد و به او گفتم پدر و مادرم هر دو بیرون هستند. لحظاتی بعد دوباره این مرد زنگ خانه را زد و این بار گفت به پدرم بدهکار است و برای او پول آورده است. او گفت در را باز کنم تا پول را داخل آسانسور بگذارد و من هم پول را از آسانسور بر دارم و وقتی پدرم به خانه آمد پول را به او بدهم. من در را باز کردم و کنار آسانسور منتظر پول بودم و وقتی در آسانسور باز شد مردی که چاقو در دست داشت مرا به زور به داخل خانه کشاند و بعد با تهدید چاقو مرا آزار داد و بعد هم طلاهای من و مادرم را سرقت کرد.

 

با طرح این شکایت بلافاصله تیم زبده ای از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور قاضی دشتبان، بازپرس شعبه دهی دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی سارق شیطان صفت وارد عمل شدند .

 

همزمان با ادامه تحقیقات ماموران با شکایت های مشابه ای روبه رو شدند که حکایت از این داشت متهم در مناطق خانی آباد، نازی آباد، فلاح، مولوی، منیریه به در خانه هایی مراجعه کرده و به همین شیوه پس از ورود به خانه ها کودکان بین ۵ تا ۱۳ سال را که در خانه تنها بوده اند مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 

در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می شد ماموران موفق شدند متهم را که مرد ۳۲ساله ای به نام عارف و از مجرمان سابقه دار بود شناسایی و وی را در مخفیگاهش حوالی جوادیه راه آهن دستگیر کنند.

متهم پس از دستگیری به بیش از ۲۰ مورد آزار و اذیت و سرقت اعتراف کرد.

 

وی گفت: پدرم از مجرمان سابقه دار بود که در درگیری با پلیس کشته شد. سال ها قبل وارد جرگه مجرمان شدم به طوریکه از ۱۷ سال قبل بیش از ۱۵ بار به خاطر ارتكاب جرائمی راهی زندان شدم. دو ماه قبل که از زندان آزاد شدم تصمیم گرفتم در مناطق جنوبی تهران به در خانه هایی بروم که کودکانشان در خانه تنها هستند و به بهانه اینکه قصد دارم بدهی پدرشان را پرداخت کنم وارد خانه آنها شوم و پس از سرقت آنها را آزار و اذیت کنم.

 

متهم پس از تحقیقات تکمیلی از سوی قاضی دشتبان به خاطر تعدد جرائم و آزار و اذیت کودکان مفسد فی الأرض شناخته شد و پرونده آن برای رسیدگی به دادگاه انقلاب فرستاده شد.

 

رسیدگی به اتهامات آدم ربایی، سرقت و... سارق شیطان صفت در دادسرای امور جنایی تهران در جریان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.