2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
علی نصیریان : در جریان بازی در نقش کریم بوستان در سریال برادر جان کارم به بیمارستان کشید

علی نصیریان : در جریان بازی در نقش کریم بوستان در سریال برادر جان کارم به بیمارستان کشید

امکانات نمایشی چون نویسنده خلاق، کارگردان خوش‌فکر و بازیگران شایسته کم نداریم. اینجا باید دقت شود کار سریال‌سازی به اهلش سپرده شود.

دوات آنلاین-بازی علی نصیریان در نقش کریم بوستان در سریال برادر جان بی‌نظیر است. این را اکثر بینندگان این سریال تایید می‌کنند. علی نصیریان درباره نقش‌اش در برادر جان و سریال سازی برای تلویزیون حرف‌های مهم و جالبی زده است که می‌خوانید:

 

او در این باره گفت: «در جریان کار، قدری فشار و هیجان وارد شد و البته احساس ناراحتی قلب هم داشتم و به بیمارستان رفتم. خوشبختانه مشکلی نبود و بحمدالله الان هم کماکان مشغول تصویربرداری هستیم.

 

وی در خصوص تمجیدهای مردم و هنرمندان از بازی در نقش «کریم بوستان»- سریال برادر جان گفت: من بسیار خوشبخت هستم که مردم با کارهای نمایشی درست و خوب ارتباط برقرار می‌کنند. آرزوی من خدمت کردم به این مردم قدرشناس و دوست‌داشتنی است. مردم راضی باشند حتماً پیام‌ها و موضوعات سریال‌ها را هم دریافت می‌کنند. من خودم را فرد ناچیزی در قبال ملت ایران می‌دانم و تمام دغدغه‌ام خدمت به این مردم است. از هنرمندان هم تشکر می‌کنم که در پیام‌هایی به حضور بنده در سریال رمضانی تلویزیون اشاره کرده‌اند.

 

نصیریان در پاسخ به این سوال که چرا آن ماندگاری و اثرگذاری را سریال‌های امروز تلویزیون ندارند، تأکید کرد: اگر زمان بگذارند و موضوع و ساختار سریال، قصه و شخصیت‌ها سرجای خودشان باشند مردم می‌پسندند. اما وقتی کارها آن روی باری به هرجهت را چه در ایده‌پردازی و چه در اجرا شاهد بودیم حتماً برای مردم راضی‌کننده نیست. کار خوب زحمت دارد و نیازمند دقت و تمرکز است. وقتی سریالی سرهم بندی می‌شود به جایی نمی‌رسد؛ باید بهترین کارها را برای مردم بسازیم. چون امکانات نمایشی چون نویسنده خلاق، کارگردان خوش‌فکر و بازیگران شایسته کم نداریم. اینجا باید دقت شود کار سریال‌سازی به اهلش سپرده شود.

 

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: وقتی می‌گویم کار سریال‌سازی به اهلش سپرده شود برای این است که کاربلدها و حرفه‌ای‌ها می‌دانند چگونه برای ساخت یک سریال باید سرمایه‌گذاری انجام داد و یک فرآیند درست و اصولی برای تولید درنظر می‌گیرند. چرا باید مردم شبکه‌های بیرونی را ببینند و مخاطب آن نوع سریال‌ها باشند؟ برای اینکه ما خودمان کم می‌گذاریم. اوایل انقلاب یک دهه‌های فراموش‌نشدنی از ساخت سریال داشتیم که مصادیق بارز آن شاید «هزاردستان» و «سربداران» باشد. چقدر این سریال‌ها با دقت و ممارست ساخته می‌شدند و آنقدر مورد اقبال مخاطبین قرار می‌گرفتند. ولی الان بیشتر کار کمّی می‌کنیم تا کیفی!

 

نصیریان با اشاره به اینکه باید برای تولید سریال وقت گذاشته شود و بیش از هرچیز به کیفیت اهمیت بدهیم، خاطرنشان کرد: امروز سریال‌ها در حین پخش هم تصویربرداری می‌شوند و این خودش یک فشار و اضطرابی ایجاد می‌کند. شاید به ضرر کیفیت تمام شود؛ چون باید قسمت‌ موردنظر به پخش برسد. واقعاً همه عوامل با فشردگی کار می‌کنند و زحمت می‌کشند تا یک کار خوب و موردپسند به آنتن برسد اما چرا باید چنین فشارهایی باشد؟

 

باید برای ساخت سریال تلویزیونی وقت کافی گذاشته شود، چون وقت مردم هم اهمیت دارد. مخاطبین ما پذیرای محتوا و پیام‌های تازه و کاربردی هستند. انتظار دارم تلویزیون به جای اینکه کمیّت را به کیفیت ترجیح دهد، کمتر کار کند و بیشتر بر روی ارتقاء کیفیت سریال‌سازی متمرکز شود.

 

منبع: تسنیم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.